سفارش ترجمه تخصصی مدیریت و حسابداری

سفارش ترجمه تخصصی مدیریت و حسابداری؛ دریافت مقاله آماده ترجمه شده؛ مقالات انگلیسی ISI معتبر و جدید

سفارش ترجمه تخصصی مدیریت و حسابداری

سفارش ترجمه تخصصی مدیریت و حسابداری؛ دریافت مقاله آماده ترجمه شده؛ مقالات انگلیسی ISI معتبر و جدید

در این وبلاگ، جدیدترین مطالب و مقالات مربوط به رشته مدیریت و حسابداری قرار داده خواهد شد

۴۳ مطلب در فروردين ۱۴۰۲ ثبت شده است

با نشان دادن این که کوپن ها دارای برخی مزایای ارتباطی (در فرضیه H3 بیان شده)، هنگام نمونه برداری هستند و بازی ها بیشترین مزایای ارتباطی و سرگرمی را با دارا می باشند، در این مطالعه نشان دادیم که در حوزه سوپرمارکت، مزایای ارتباطی می تواند به طور مستقل از خرید ایجاد گردد (هنینگ تورا و همکاران، 2002). مزایای ارتباطی درک شده از طریق مواجهه با افزایش فروش متفاوت از مزایای ارتباطی حاصل از برنامه های وفاداری است، چون این برنامه ها منعکس کننده یک رفتار ویژه نیستند (پلیمونی چابانی و ولی، 2010). محققان اذعان کردند که برند یک اقدام در جهت مصرف کننده می باشد. این مساله سازگار با مطالعاتی درباره سازگاری مزایای ارتباطی با خرده فروشی است (سورا و رویز مولینا، 2009) که مشتریان در حال درک سطح بالایی از ارتباط اجتماعی با خرده فروشی که سطوح بالاتری از وفاداری را داراست، می باشد. با این حال، در مورد بخت آزمایی، به دلیل عدم قطعیت جایزه، مشاهده کردیم که خطر مانع از تاثیر مزایای سرگرمی و لذت و مزایای ارتباطی می گردد (گولدمیت و آتینر، 2010).

 

ثبت سفارش ترجمه تخصصی مدیریت بازاریابی

 

در حالی که آزمون قبلی بر تفاوت‌های برون زای ناشی از تغییرات در محیط اقتصاد کلان تمرکز می‌کند، آزمون دوم را برای بررسی اینکه چگونه رابطه بین lsI و عدم تقارن هزینه‌ تحت‌تاثیر تفاوت‌های برون زای ناشی از محیط تنظیمی شرکت‌ها قرار دارد، انجام می‌دهیم. ما از یافته های سرفیلینگ، گالی و همکاران (2017) پیروی کرده و از تغییرات برون زا در هزینه‌های اخراج در کشور آمریکا پس از شناخت قوانین اخراج نادرست پس از دهه ۱۹۷۰ استفاده می‌کنیم. انتظار می‌رود که شرکت‌ها در آمریکا با قوانین قوی‌تر حفاظت از کارکنان و هزینه‌های تعدیل نیروی کار بیشتر مرتبط با اخراج کارگران (هزینه‌های تعدیل پایین) مواجه شوند و در نتیجه به احتمال زیاد گردش نیروی کار برای اجتناب از اخراج پرهزینه را به حداقل برسانند. قوانین اخراج اشتباه (WDL) به طور کلی برای کارمندان غیر ماهر که احتمالاً در اتحادیه و تحت پوشش توافق های مذاکره جمعی قرار دارند اعمال نمی شود (آتور، 2003). شرکت‌هایی که نیروی کار ماهر را استخدام می‌کنند به احتمال زیاد با ریسک قضایی بالاتر در ایالات متحده و WDL قوی‌تر مواجه هستند (آتور و همکاران, 2006) که به هزینه‌های تعدیل بالاتر این شرکت ها کمک می‌کند.

ثبت سفارش ترجمه تخصصی حسابداری

 

مدل تحقیق

این تحقیق در چهار مرحله انجام شده است، که شامل شناسایی مرحله رشد، نگاشت فرآیند کسب و کار در هر مرحله از رشد، شناسایی ویژگی های فرآیند کسب و کار و شناسایی استراتژی مدیریت دانش برای هر مرحله از رشد می باشند. هر مرحله به شرح زیر توضیح داده خواهد شد.

ثبت سفارش ترجمه تخصصی مدیریت

 

کیفیت سیستم، اطلاعات، خدمات، رضایت کاربر، اعتماد، سودمندی درک شده و انگیره های وفاداری

در اینجا مدلی را برای پی بردن به وجود رابطه­ای معنی­دار بین ESS و عوامل مختلف موفقیت، یعنی WSQ, CSS، شخصی­سازی و EWOM پیشنهاد می­کنیم. این هدف با بررسی اهمیت فرضیه­هایی که در بالا عنوان شد، با استفاده از روش PLSSEM حاصل می­شود. چارچوب مسئله فرضی در شکل 2 آمده است. برای اجرای این فرضیه­ها، پرسشنامه خود-ایفا[1] شامل ساختارها ایجاد شد. از پاسخ­دهندگان درباره آخرین باری که در طی چهار ماه گذشته از وب سایت تجارت الکترونیک بازدید کردند، سؤال شد. به این ترتیب دیدگاه درستی درباره پاسخ­دهندگان نسبت به زمانی بدست آمد که از آنها  درباره وب سایتی که بیشترین بازدید را داشتند، سؤال می­شود. با این حال اگر امکان تعریف ساختار در یک آیتم، یعنی امکان ایجاد آیتم­های مختلف، نداشته باشد، در اینصورت بهتر است از مقیاس چند آیتمی استفاده شود (هاپر و همکارانش، 2011). مقیاس سنجشی که در این مقاله بکار رفته است از روی کارهای قبلی منتشر شده در مجلات به دقت بازبینی و داوری شده (پیرریویو) اتخاد شده است. عبارات این این ساختارها که در پرسشنامه بکار رفتند و منابع آنها در جدول AI آمده  است.

 

ثبت سفارش ترجمه تخصصی مدیریت

 

مقاله انگلیسی مدیریت سرمایه در گردش

ما تصمیم گرفتیم تا اثرات مدیریت سرمایه در گردش توسط صنعت را در طول زمان بررسی کنیم. بدین منظور، داده های مرکز تحقیقات در مورد قیمت اوراق بهادار (CRSP) و S&P پایگاه داده کامپوستات همه شرکت های موجود در سال های 2017-1990 را جمع آوری می کنیم. ما جمع آوری داده را بر اساس گروه بندی شرکت ها با کد های تک رقمی SIC تا معیارهایی برای سرمایه در گردش ایجاد نماییم. این طبقه بندی کلی صنعت به ما امکان می دهد تا دریابیم که آیا نتایج بسته به نوع صنعت متفاوت می باشد یا خیر. علاوه بر این، ما برای هر سال از دوره نمونه 1990 تا 2017، از گروه بندی های سری زمانی مقطعی استفاده کردیم.

 

ثبت سفارش ترجمه تخصصی مقاله حسابداری

 

تقریبا 264 میلیون کودک و نوجوان به مدرسه نمی روند (یونسکو، 2017) و این بیماری همه گیری باعث بدتر شدن این وضعیت شده است. با گسترش همه گیری کووید 19، به دلیل تعطیلی مدارس، کالج ها و دانشگاه ها به مدت نامحدودی به سمت آموزش آنلاین در حرکت هستند (مارتینز، 2020). بنابراین، زمان آن فرارسیده که به طور جدی به تجدید نظر و طراحی مجدد سیستم آموزشی مان با توجه به نیاز شدید وضعیت بی سابقه فعلی فکر کنیم. آموزش رسمی و غیر رسمی نیز در این زمان فوق العاده تحت تاثیر قرار گرفته است. با این حال، یک فرضیه کاملا اثبات شده این است که هیچ رویکرد آموزشی نمی تواند جایگزین موقعیت برتر آموزش رسمی به دلیل تعامل مستقیم بین معلم و دانش آموز گردد.

 

ثبت سفارش ترجمه رشته مدیریت

 

بخش دوم به مفهوم جدیدی می پردازد که من آن را "مرکزیت مالکیت" می نامم ، وام گرفتن و گسترش مفاهیم مشابهی که در ارزیابی مراکز هیئت مدیره به هم پیوسته استفاده می شود. برخی از مقالات که مربوط به مسائل مربوط به مالکیت هستند از متغیرهایی مانند گوه مالکیت و پراکندگی مالکیت برای اندازه گیری اختلافات احتمالی نمایندگی در اشخاص شرکت استفاده می کنند. سایر مقالات از مجوزهای مختلف مالکیت مالکیت به پروکسی برای مالکیت استفاده می کنند

ثبت سفارش ترجمه رشته مدیریت

 

رساله در دست، درباره تاثیر پیوندهای اجتماعی که نقش درختان بیشمار را در جنگل شبکه های شرکتی ایفا می کنند را بررسی می نماید. در این جا تلاش شده است تا ماهیت کیفی ساختار شبکه های اجتماعی، در میان شرکت های گوناگون، با دقت کمّی، با استفاده از یک چارچوب تشخیصی منسجم، کالبدشکافی شود. در این مطالعه، از مقیاس های خاصی که از نظریه شبکه و گراف حاصل می شود و آن ها را به عنوان نمرات مرکزیت می شناسیم، استفاده شده است و با در نظر گرفتن این مقیاس ها می توان تاثیر متناظر آن ها بر شرکت را مشخص نمود. مطالعه در دست، از سهام لیست شده در سنگاپور ،به عنوان پایه مطالب استفاده کرده است و از داده های این دو شرکت، دو مجموعه متناظر از شبکه، برای تحلیل دقیق تر ساخته شد.

 

ثبت سفارش ترجمه مقاله رشته مدیریت

 

عدم قطعیت سیاست اقتصادی، حساسیت به هزینه های دولت و وجوه نقدی شرکت


از آنجاییکه شاخص BBD و وجوه نقدی شرکت از روند افزایشی در دوره نمونه پیروی می کنند، می توان به روابط جعلی بین این دو پرداخت. برای حل این مسئله، به بررسی رابطه بین عدم قطعیت سیاست و وجوه نقدی شرکت، مشروط به وابستگی شرکت به هزینه های دولت می پردازیم. بویژه، شرکتهایی که به هزینه های دولت وابسته می باشند، تحت تاثیر عدم قطعیت سیاست بوده و به وجوه نقدی بیشتر شرکت منجر می شوند. بنابراین ،عدم قطعیت سیاست تاثیر قوی بر سطح نقدینگی شرکتهایی دارد که متمایل به مولفه های عدم قطعیت سیاست همچون هزینه های دولت می باشند. در زمینه ارزیابی حساسیت صنعت به هزینه های دولت با نسبت فروش صنایع خریداری شده توسط دولت، از بئلو، گالا و لی (2013) با استفاده از داده های حسابهای ورودی- خروجی معیار ارائه شده توسط دفتر تجزیه و تحلیل (BEA) پیروی می کنیم. متغیر ساختگی حساسیت به هزینه های دولت را ایجاد می کنیم، اگر حساسیت صنعتی شرکت به هزینه های دولتی بالاتر از میانه نمونه باشد مقدار 1 و درغیراینصورت مقدار 0 خواهد بود. مدل وجوه نقدی شرکت را با استفاده از متغیر ساختگی حسایت به هزینه های دولتی و تعامل آن با عدم قطعیت سیاست اجرا کرده و نتایج را در ستونهای 2-1 جدول 3 گزارش می کنیم. ضرایب عدم قطعیت سیاست، مثبت و معنی دار می باشند، درحالیکه ضرایب عبارات تعاملی نیز، مثبت و معنی دار هستند و نشان می دهند که شرکتهایی با فروش حساس به هزینه های دولت، در طول دوره های عدم قطعیت بالای سیاست، ذخایر نقدی بالایی را حفظ می کنند.

 

سفارش ترجمه مقاله حسابداری

 

از اولین اثر در سال 1990، آمار نیوزیلند به بسط سیستم حسابهای زیست محیطی پرداخته است. جدول 3 مروری بر حسابهای زیست محیطی توسعه یافته در آمار نیوزیلند دارد. برخی از این ماژولها قبلا وجود داشتند، درحالیکه موارد دیگر در حال توسعه می باشند. حسابهای انرژی بین سالهای 2004 و 2010، حسابهای مالیاتی زیست محیطی، حسابهای زیرزمینی نفت و گاز، حسابهای فیزیکی آب و حسابهای ضایعات، توسعه یافته و منتشر گردید، درحالیکه حسابهای انتشار هوا، و حسابهای انتشار آب توسعه بیشتری داشتند.

سفارش ترجمه تخصصی مقالات حسابداری