سفارش ترجمه تخصصی مدیریت و حسابداری

سفارش ترجمه تخصصی مدیریت و حسابداری؛ دریافت مقاله آماده ترجمه شده؛ مقالات انگلیسی ISI معتبر و جدید

سفارش ترجمه تخصصی مدیریت و حسابداری

سفارش ترجمه تخصصی مدیریت و حسابداری؛ دریافت مقاله آماده ترجمه شده؛ مقالات انگلیسی ISI معتبر و جدید

در این وبلاگ، جدیدترین مطالب و مقالات مربوط به رشته مدیریت و حسابداری قرار داده خواهد شد

به همین ترتیب ، سالهاست که الی لیلی تأکید بر افزایش زنجیره درآمدها داشت که از 33 سال قبل قطع شده بود. نمونه های دیگری نیز در مطبوعات یا اعلامیه های سود یافت می شود. به عنوان مثال ، در انتشار درآمد سال 1994 ، ریچارد روزنبرگ ، مدیرعامل بانک مرکزی آمریکا اظهار داشت: "افزایش درآمد به ازای هر سهم مهمترین هدف ما برای سال بود." بنابراین شواهد حکایتی زیادی حاکی از آن است که مدیران سعی می کنند الگوی افزایش درآمد خود را حفظ کنند.

دانلود مقالات ترجمه شده جدید مدیریت سود

مطالعات اخیر شواهد سیستماتیکی برای انگیزه حفظ افزایش مداوم درآمدها ارائه می دهند. بارت و همکاران (1995) گزارش دادند که شرکت های دارای الگوی افزایش درآمد پایدار، پس از کنترل سطح درآمدها، نسبت قیمت به درآمد را افزایش می دهند. علاوه بر این ، آنها دریافتند که این پاداش و افزایش درآمد برای مجموعه از فعالیت ها بیشتر افزایش می یابد و در صورت شکسته شدن الگوی تعیین شده سود، این افزایش سود حذف شده یا کاهش می یابد. این یافته ها مشابه نتایج به دست آمده در تحقیقات دی آنجلو و همکاران است (1996)، که معتقد هستند که شرکتهایی که الگوی رشد درآمد مداوم خود را قطع می کنند، به طور متوسط 14٪ بازده سهام منفی غیر طبیعی را در سالی که این الگوی قطع شده است تجربه می کنند. بنابراین، به نظر می رسد انگیزه های فراوانی برای مدیریت درآمد در بین شرکت ها وجود دارد تا از کاهش محسوس درآمدها جلوگیری شود و به نظر می رسد مشوقها در طول زنجیره قبلی درآمد افزایش می یابد.

همچنین شواهد حکایتی زیادی درباره انگیزه های حفظ سود مثبت وجود دارد. ارجاع به مطلوبیت "سودآوری مداوم" در گزارش های سالانه، انتشار اخبار و پوشش مطبوعاتی از این موضوعات امری عادی است و نشان می دهد که انگیزه های فراوانی برای جلوگیری از ضرر وجود دارد. مقاله اخیر هاین (1995) شواهد مستقیم بیشتری را نشان می دهد که شرکت ها سعی می کنند گزارش خسارت را ارائه نکنند:

جالب اینجاست که یک نقطه از ناپیوستگی در حدود صفر وجود دارد. به طور خاص، نقطه تمرکز موارد دقیقاً بالاتر از صفر است، اما این مقدار کمتر از موارد مورد انتظار (با فرض بالای توزیع نرمال) ضررهای کوچک (به عنوان مثال ، درست زیر صفر) است. فراوانی مشاهدات در هر دو ناحیه دقیقاً بالاتر از صفر و دقیقاً زیر صفر در است که تحت توزیع نرمال در سطح معنی داری 1٪ با استفاده از آزمون دو جمله ای، از فراوانی مورد انتظار به طور قابل توجهی فاصله می گیرد. این نتایج نشان می دهد که شرکت هایی که انتظار می رود درآمدشان دقیقاً به نقطه زیر صفر درآمدی سقوط کند، در میزان درآمدهای خود دستکاری می کنند تا به خود کمک کنند تا از خط قرمز سالیانه عبور کنند (ص 132).

علاوه بر این ، تحقیقات اولیه (کارسلاو ، 1988 ؛ توماس ، 1989) نشان می دهد که شرکت ها وقتی که سطح درآمد یا سود هر سهم اندکی کمتر از یک مقدار رند شده باشد، برای افزایش سود خود اقدام می کنند، هرچند که هیچ مقاله ای شواهدی خاصی برای سودهای نزدیک به صفر ارائه نمی دهد.

دانلود مقالات ترجمه شده جدید مدیریت سود
 

در این مقاله ، شواهد سیستماتیک گسترده ای در مورد اینکه چگونه و چرا شرکت ها از کاهش درآمد و خسارت در گزارش جلوگیری می کنند، ارائه می دهیم. بخش 2 توزیع های مقطعی مشترک را ارائه می کند که فراوانی کاهش درآمدهای کوچک را نشان می دهد که در آن ضررهای کوچک نسبت به نواحی مجاور توزیع ها به طور غیر نرمال کم تر هستند، در حالی که فراوانی درآمدهای ناچیز افزایش می یابد و درآمد مثبت اندکی به صورت غیر نرمال زیاد هستند. این شواهد از مدیریت سود برای انواع مشخصات تجربی جایگزین برقرار است. بررسی فراوانی اجتناب از کاهش درآمدها و ضرردهی نشان می دهد که این یک پدیده فراگیر است: ما تخمین می زنیم که 8-12٪ از شرکت های دارای درآمدهای از پیش مدیریت شده کوچک، سود خود را دستکاری می کنند تا درآمدهای خود را افزایش دهند و 30-44٪ بنگاههای اقتصادی با ضررهای کوچک از قبل مدیریت شده، سود خود را برای ایجاد سود مثبت مدیریت می کنند.

بخش 3 چگونگی مدیریت درآمد را برای جلوگیری از کاهش درآمد و ضرردهی بررسی می کند. در این بخش، شواهدی را مشاهده می کنیم که نشان می دهد هم جریان نقدی ناشی از عملیات و هم تغییر در سرمایه در گردش برای افزایش درآمد دستکاری شده است. بخش 4 دو توضیح احتمالی در مورد نحوه مدیریت سود را در نظر می گیرد. اولین توضیح این است که مدیران فرصت طلبانه از ارائه گزارش صحیح کاهش درآمد و خسارت جلوگیری می کنند تا هزینه های تحمیل شده در معامله با ذینفعان را کاهش دهند، با فرض اینکه تصمیمات ذینفعان غالباً مبتنی بر قطع با تغییر شدید سطح درآمد می باشد. توضیحات دوم مبتنی بر نظریه چشم انداز (کانمان و تروسکی، 1979) است که نشان می دهد بیشترین سود در بهره وری است و از این رو بیشترین انگیزه ها برای مدیریت سود، هنگام انتقال از ضرر نسبی یا مطلق به سود حاصل می شود. سرانجام، در بخش 5 خلاصه تحقیق ارائه شده، پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده بیان می شود و نهایتا نتیجه گیری تحقیق انجام می پذیرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی