سفارش ترجمه تخصصی مدیریت و حسابداری

سفارش ترجمه تخصصی مدیریت و حسابداری؛ دریافت مقاله آماده ترجمه شده؛ مقالات انگلیسی ISI معتبر و جدید

سفارش ترجمه تخصصی مدیریت و حسابداری

سفارش ترجمه تخصصی مدیریت و حسابداری؛ دریافت مقاله آماده ترجمه شده؛ مقالات انگلیسی ISI معتبر و جدید

در این وبلاگ، جدیدترین مطالب و مقالات مربوط به رشته مدیریت و حسابداری قرار داده خواهد شد

۱۷ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۲ ثبت شده است

مقاله انگلیسی ISI مدیریت مالی

 

چکیده ما درباره نمونه ای از بزرگترین مجتمع های مالی 15 کشور مطالعه می کنیم و بزرگترین واگذاری هایشان را در بازه 2005 تا 2016 دنبال می کنیم. ما یک مقیاس بازار-محور جدید، برای تحلیل تاثیر واگذاری ها، بر ارزش مازاد مجتمع تجاری توسعه دادیم و یافته های ما به واگذاری هایی اشاره دارد که تاثیر قابل توجهی بر ارزشگذاری مجتمع تجاری دارد و در تخفیف کاهش یافته مجتمع، نقش دارد. نتایج ما توسط فروش دارایی های خدمات تجاری، برانگیخته می شود. فروش دارایی هایی که به بخش مالی، هیچ ربطی ندارند، تاثیرمعناداری بر ارزش مازاد مجتمع نمی گذارند. این نتایج با لحاظ کردن چندین متغیر کنترلی و مشخصات مدل اقتصادسنجی دیگر نیز مستحکم است. در کنار یکدیگر، نتایج به دست آمده درباره موجودیت منافع بزرگ، برای مجتمع های مالی، از ترکیب فعالیت های خدمات مالی، پرسش هایی به وجود می آورد. این مطالعه، هم برای هیئت مجتمع مالی ای که استراتژی های کوچک کردن شرکتشان را رهبری می کنند و هم برای تعدیل کنندگانی که به مسائل مربوط به پایداری مالی می پردازند، دلالت هایی دارد.

واژگان کلیدی: مجتمع مالی، تخفیف مجتمع، ارزش مازاد، واگذاری، بحران مالی

 

ثبت سفارش ترجمه تخصصی مدیریت مالی

 

فصل 33

رسانه شخصی

خیلی­ها وقتی به برنامه رسانه­ فکر می­کنند،  بلافاصله خرید رسانه یا ایجاد روابط عمومی بسیار خوب یا برنامه رسانه اجتماعی به ذهن­شان خطور می­کند. اما برای بسیاری از برندها نباید برای بدست آوردن فرصت­های بسیار خوب رسانه به دنبال چیزی بیش از خود برند باشید.

در واقع برنامه­­ریزان رسانه قبل از بررسی سایر رسانه­ها، ابتدا باید به دنبال استفاده از دارایی­های فعلی برند باشند. چرا از کانال­های ارتباط با مشتری که از قبل در کنترل خود دارید، بهره نمی­گیرید؟ اگر از قبل چیزی را دارید، لازم نیست دوباره آن را بخرید؟ ساخت یک برندی که با مشتری سر و کار دارد، تنها چیزی است که برای ایجاد و ساخت دارایی­های رسانه شخصی لازم است.  

 

ثبت سفارش ترجمه تخصصی مدیریت بازاریابی

 

فصل سوم، بر مدیریت استراتژی برند، در چارچوب مدیریت هویت-محور برند متمرکز خواهد بود. بر همین اساس، پرسش های زیر را باید پاسخ گفت

فرآیند مدیریت هویت-محور برند

  • کارکردهای مدیریت استراتژیک برند چیست؟
  • در هر گام، از فرآیند مدیریت استراتژیک برند، چه چیزهایی را باید در نظر داشت؟
  • جنبه های داخلی و خارجی مدیریت هویت-محور برند، چگونه در مدیریت استراتژیک برند، در کنار یکدیگر قرار می گیرند؟
  • چالش های کنونی ای که در برابر مدیریت استراتژیک برند، در زمینه های گوناگون آن وجود دارد کدام ها هستند؟

ثبت سفارش ترجمه تخصصی مدیریت بازاریابی

 

طی سه دهه گذشته ، تفاسیر به عمل آمده از مفهوم "دانش" به عنوان یک سازه تحقیقاتی ، به منزله یک عاملی بنیادی در شکل گیری چندین شاخه‌ی اساسی از علوم مدیریت استراتژیک و نظریه سازمانی ایفای نقش نموده‌اند. از جمله مثال‌های مربوطه می‌توان به مواردی همچون دیدگاه دانش محور از سازمان (کورادو و بونتیس، 2006) ، قابلیت‌های دینامیک (ایزنهارت و مارتین، 2000، زهرا و جورج ، 2002، آرند و برومیلی ، 2009) ، و مدیریت دانش (نوناکا و پلتوکورپی، 2006، رگب و آریشا، 2013) اشاره نمود. از سوی دیگر، کاربردی بودن این تلاش‌ها بنا به دلایلی همچون مبهم بودن و تفسیر ادعا گونه  از دانش (ویلسون، 2002)، تفاوت در میزان مطلوبیت تجربی ادراکی (ادواردسون ، 2009، ابراهیم و رید، 2010)، موضوعات بیش از حد تفکیک شده که درونمای اولیه از پیشرفت‌های مدنظر را خدشه دار می‌کنند (داونپورت، 2015) ، و نهایتاً ناتوانی برای جلوگیری از شکل گیری "تیغ اوکام" (ویلسون، 2002)  در معرض تردید و پرسش قرار گرفته‌اند.

 

ثبت سفارش ترجمه تخصصی مدیریت استراتژیک

 

 

کاربرد رسانه در جغرافیا

اکنون که شما و گروهتان می دانید که تمایل به هدف گذاری در چه نوع بازارهایی را دارید و در حال کار برای تعریف همان بازار هستید، می توانید شروع به آنالیز این موضوع کنید که کدام رسانه را برای سطوح مختلف جغرافیایی استفاده کنید. هر چند که اکثر رسانه ها می توانند به صورت ملی، منطقه ای یا محلی خریداری شوند، اما هر رسانه دارای تفاوت های جغرافیایی خود می باشد. اجازه بدهید که به بررسی رسانه اصلی و نحوه ی خرید آن ها در سطوح مختلف جغرافیایی بپردازیم.

ثبت سفارش ترجمه تخصصی حسابداری و اقتصاد

 

همه قسمت های یک واحد تجاری لزوماً یک بخش فعال نیست. برای مثال، دفاتر مرکزی یک شرکت ممکن است کسب درآمد نداشته باشد.

 

ضوابط شناسایی تصمیم گیرنده اجرایی اصلی

«تصمیم گیرنده اجرایی اصلی»، می تواند یک فرد یا یک گروه از اعضای هیئت مدیره یا دیگر افراد باشند. عوامل کلیدی شناسایی، عوامل مرتبط با ارزیابی عملکرد و تخصیص منابع می باشد. تعدادی از سازمان ها ممکن است مجموعه اجزاء همپوشان (دارای اشتراک) داشته باشند که مدیران مسئول آنها باشند، برای مثال، تعدادی از مدیران ممکن است مسئول مناطق جغرافیایی خاص و دیگر مدیران مسئول محصولات سراسر جهان باشند. اگر CODM نتایج اجرایی هر دو مجموعه از اجزاء را بازبینی کند، آن واحد تجاری باید با استفاده از اصول اصلی (الف) تا (ج) گفته شده در بالا، تعیین کند که کدام یک، بخش های اجرایی را تشکیل می دهد.

 

ثبت سفارش ترجمه تخصصی مدیریت آموزشی

 

بینش هایی نسبت به مدیریت دانش ضمنی/صریح در شرکت

نخستین همبخشی این مقاله به ساختار کنونی ادبیات مدیریت دانش با تحلیل طیف وسیعی از ادبیات کلیدی (هم بدوی و هم معاصر) و ارائه یک مرور مجمل بروز است که نقش دانش ضمنی و صریح در زمینه های تحول سازمانی را مقایسه می نماید. مطابقا، جدول 1، یک جدول قیاسی است که بینش های استنباط شده در بین منابع ادبیات پیرامون طیفی از ابعاد مهم این دو گونه شناسی دانش را خلاصه و مقایسه می نماید.

 

ثبت سفارش ترجمه تخصصی مدیریت دانش

 

شناخت فرهنگی

با توجه به شرایط بحرانی و زمینه های مختلفی که در آن فعالیت می کنیم، لازم است که شناخت فرهنگی خودمان و زمینه های مرتبط را ارتقا دهیم، در مورد مفاهیم و سنت های فرهنگی اطلاعات کسب کنیم و در نهایت احترام و تواضع به مشاوره در زمینه بحران و آسیب بپردازیم (نادر ، دوبرو و استام، ۲۰۱۳). امکان دارد ما در بسیاری از موقعیت های مقابله با حوادث نقش یک فرد بیگانه داشته باشیم، شاید در پنگاه ها، قسمت دیگری از کشور یا جهان، مشغول به کار هستیم. عدم تطابق فرهنگی و اجتماعی می تواند این افراد‌ را از احساس قدرت بی بهره کند، به خصوص زمانی که مشاوران از آگاهی و مهارت فرهنگی کافی برخوردار نیستند (وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده، اداره سلامت اقلیت ها، ۲۰۱۰). بنابراین، اولین قدم در توسعه صلاحیت فرهنگی، دستیابی به درک اساسی از عوامل فرهنگی و زمینه ای است که جهان بینی ما را شکل می دهد، یعنی تشخیص دهیم که زمینه های فرهنگی ما اغلب با هم تداخل دارند و متنوع هستند.

ثبت سفارش ترجمه تخصصی مدیریت دولتی

 

یافته اصلی ما این است که تغییرات احتمال انتخاب حزب متصدی، نقش عمده ای در این دارد که عدم قطعیت انتخاب، چه تاثیری بر معیار اصلی عدم قطعیت سیاستی و عدم قطعیت مالی دارد.

طراحی پژوهشی خود را مورد ملاحظه قرار می دهیم و یافته های همراه با آن، مشارکت ادبی مهمی همراستا با مطالعات قبلی، فراهم می کند. علاوه بر پاستور و ورونسی (2013)، تعدادی مطالعه در مورد عدم قطعیت انتخابات، انجام شده است. برای نمونه، نایت (2006) و موتوزی (2008) تاثیر تغییرات روزانه در احتمال پیامد انتخاب بر تغییرات روزانه قیمت های سهام از دیدگاه پارتیزان را مورد ملاحظه قرار می دهند و در نتیجه انتظار می رود سیاست های متفاوت کاندید، به نفع شرکت ها و صنایع باشد. پژوهش ما، اثر عدم قطعیت انتخابات بر نوسانات بازار را مورد بررسی قرار می دهد. برای نمونه، گودل و واهاما (2013) به تاثیر عدم قطعیت انتخابات بر نوسانات تحمیلی بر سطح ماهیانه، اشاره می کنند. جدیدتر از آنها، کلی و همکاران (2016) تاثیر عدم قطعیت سیاسی در یک مطالعه رویدادی با استفاده از دامنه ای از معیارهای اختیار (options) را اندازه گیری کرده اند.

 

ثبت سفارش ترجمه تخصصی حسابداری و اقتصاد

 

 

چگونه تأثیرات ناخودآگاه می تواند بر نگرش و رفتار مصرف کننده در شرایط تلاش اندک تأثیر بگذارد

 

با توجه به یافته های بدست آمده ، هنگامی که تلاش (MAO) اندک است نگرش مصرف کنندگان نسبت به پیشنهادی که بیشتر با آن آشنا هستند، مطلوب‌تر است. شرط بندی کلاسیک پیش بینی می کند که نگرش مصرف کنندگان نسبت به یک پیشنهاد (محرک شرطی) زمانی افزایش می یابد که به طور مکرر با یک محرک (محرک بی قید و شرط) ترکیب شود و یک واکنش عاطفی مثبت (پاسخ بی قید و شرط) را برانگیزد. این واکنش به احتمال زیاد هنگامی اتفاق می افتد که محرک بدون قید و شرط جدید است ، هنگامی که مصرف کننده از ارتباط آگاه است، زمانیکه محرک های شرطی و غیرقابل پیش بینی در کنار هم قرار می گیرند ، و هنگامی که محرک شرطی از محرک غیر شرطی پیشی می گیرد. اگر مصرف کنندگان به تبلیغی علاقه مند باشند ، این احساسات مثبت ممکن است به برند منتقل شود. روحیه مصرف کنندگان و گرایش آنها به ارزیابی یک پیشنهاد مطابق با روحیه آنها نیز می تواند بر نگرش آنها تأثیر بگذارد.

 

ثبت سفارش ترجمه تخصصی مدیریت بازاریابی