سفارش ترجمه تخصصی مدیریت و حسابداری

سفارش ترجمه تخصصی مدیریت و حسابداری؛ دریافت مقاله آماده ترجمه شده؛ مقالات انگلیسی ISI معتبر و جدید

سفارش ترجمه تخصصی مدیریت و حسابداری

سفارش ترجمه تخصصی مدیریت و حسابداری؛ دریافت مقاله آماده ترجمه شده؛ مقالات انگلیسی ISI معتبر و جدید

در این وبلاگ، جدیدترین مطالب و مقالات مربوط به رشته مدیریت و حسابداری قرار داده خواهد شد

به موازات چهار بازار BRIC ، بازارهای در حال ظهور[1] کشورها یا بازارهایی هستند که از نظر اقتصادی و مالی به خوبی تثبیت نشده اند اما در این راستا پیشرفت می کنند. MNC های نوظهور از چنین بازارهای نوظهور سرچشمه می گیرند و با استفاده از خلاقیت برای مقابله با مشکلات سنتی موجود برای این اقتصادها توانسته اند که نتایج بسیار مؤثری را بدست آورند. حتی امروزه ، گرچه مفاهیم BRIC و بازارهای نوظهور به جریان اصلی[2] تبدیل شده اند اما بیشتر تحقیقات و بحث ها در مورد شرکت های موجود در بازارهای در حال ظهور مربوط به گسترش ورودی از طریق MNC های کشور پیشرفته به اقتصادهای نوظهور است. با این حال ، رتبه بندی Fortune 500 نشانگر ظهور MNC های در حال ظهور در بازار در حال ظهور است ، افزایشی که در واقع فراتر از نرخ رشد MNC های کشور توسعه یافته است.

 

[1] Emerge : پدید آمدن، نو ظهور

[2] Mainstream : جریان اصلیف مسیر اصلی

 

ثبت سفارش ترجمه تخصصی مقاله

 

 

ادعا می شود ظرف 15 سال آینده تقریبا 70٪ تولید ناخالص داخلی در سراسر جهان توسط بازارهای نوظهور تولید می شود. چنین پیشرفت سریعی بدان معنی است که کشورهای توسعه یافته از کشورهای دارای اقتصادهای نوظهور پیشی می گیرند. علاوه بر این ، رقابت در حال ظهور بازار نه تنها در بین کشورهای BRIC بلکه سریعتر از میزان پیش بینی شده در حال افزایش است. اخیراً بازارهای در حال ظهور با فرآیندهای یکپارچه فناوری نوآورانه یا سفارشی کردن زنجیره های ارزش که توسط کشورهای توسعه یافته پیشگام می شوند ، رقابتی می شوند. این عوامل و عوامل دیگر (به عنوان مثال دسترسی به منابع طبیعی) در موفقیت بازارهای نوظهور مهم هستند. اما امروزه ایجاد مزیت رقابتی اضافی برای دستیابی به حفظ و توسعه بیشتر رهبری بازار بسیار مهم است. در این حالت ، موضوعات فرهنگی و استعدادی از جمله نگرانی های جدی آنهاست.

فراتر از این موارد، بخش اعظم جمعیت جهان در کشورهای در حال توسعه زندگی می کنند و این بدان معناست که کشورهای در حال توسعه دارای پتانسیلهای قابل توجهی هستند: تقاضای مصرفی قابل توجه. تأمین منابع مهم منابع طبیعی (طبیعی و انسانی) برای کشورهای صنعتی. رقبا به کشورهای توسعه یافته با هزینه نیروی کار کمتر؛ مراکز استراتژیک منطقه ای برای گسترش شرکتهای سایت های تولید؛ برای مثال منابع و سرمایه و اعتبارات از جمله طلبکاران خصوصی مانند بانکهای بین المللی ، سرمایه گذاری مستقیم خارجی (FDI) و کمکهای رسمی دولتی خارجی. طی 20 سال گذشته این بازارها به لطف کاهش مقررات اقتصادی دولت با هدف تقویت رشد اقتصادی و توسعه فعالیت های تجاری توسعه یافته اند. کاهش محدودیت های سرمایه گذاری خارجی و کاهش نرخ مالیات بر درآمد در هند ، پایین آمدن نرخ تجارت تجاری و نظام مند شدن قوانین مالیاتی و تجاری در چین ، از بین بردن موانع تجاری نامتعارف در برزیل ، کاهش کنترل ارز در کره جنوبی و شرکت های دولتی خصوصی در آرژانتین همه نمونه ای از این موارد هستند. چنین سیاست های اقتصادی دولت است که باعث رشد اقتصادی می شود. بازارهای تجاری نیز از نظر استعداد بالقوه فرصت بسیار خوبی دارند. چنین مجموعه ای از سودمند ها باعث تقویت MNC های نوظهور شده است.

هنگامی که MNC ها در خارج از مرزهای خانگی خود گسترش می یابند ، MNC ها باید به سازمان دهی کار و تولید خود به صورت جدی فکر کنند. شرکت های سراسر جهان تحت تأثیر ده روند بزرگ جهانی در رابطه با پایداری محیط زیست (تغییر آب و هوا ، کمبود آب ، کاهش اکوسیستم) ، ورودی های اقتصادی (انرژی و سوخت ، ثروت ، کمبود منابع مادی) و نگرانی های اجتماعی (رشد جمعیت ، شهرنشینی ، امنیت غذایی) قرار دارند. همچنین MNC های نوظهور با برخی چالش های دیگر روبرو هستند از جمله: شهرت ناموجود به دلیل کشور مبدأ ، شکاف های دانش در رابطه با MNC های کشور پیشرفته ، تصویر ضعیف از نظر مسئولیت اجتماعی شرکت ها و بعضا روابط سیاسی و بحث برانگیز در بازارهای توسعه یافته (به عنوان مثال چین و حقوق بشر). علاوه بر این ، MNC های در حال ظهور می توانند متعادل سازی جهانی شدن و وظایف محلی ، استخدام و حفظ کارمندان ، مسائل مختلف مالی و حقوقی بین مرزی و تأثیرات اقتصاد میزبان را به چالش بکشند.

بازارهای نوظهور اکنون مشغول تغییر در زمینه بازار کار جهانی هستند. امروزه حدود 80٪ نیروی کار در سراسر جهان در بازارهای در حال توسعه و نوظهور مشغول به کار هستند. شرکت های حاصل از اقتصادهای نوظهور باید با نگاهی مداوم به مزیت رقابتی، بتوانند تعداد زیادی از کارگران را به درستی مدیریت کنند. این مورد حاکی از اهمیت مدیریت استعداد در بین بازارهای در حال ظهور است. چند ستون مهم مدیریت استعداد برای MNC های در حال ظهور اخیراً شناسایی شده اند. نخستین مورد، خواسته یا تقاضا برای شایستگی ها و توانایی رهبران و مدیران جهت کمک های چشم گیر در اجرای موفقیت آمیز اهداف تجاری ، استراتژی های بین المللی و توسعه سازمانی است. دومین مورد این واقعیت است که جذب کارمندان در یک محیط جهانی، پیچیده تر و چالش برانگیزتر است و به طور قطع ، بسیاری از بحث ها مربوط به عدم استعداد مدیریتی در بازارهای نوظهور به دلیل جهانی شدن تجارت و توسعه فزاینده بازارهای نوظهور است.

سایت ترجمه رایگان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی