سفارش ترجمه تخصصی مدیریت و حسابداری

سفارش ترجمه تخصصی مدیریت و حسابداری؛ دریافت مقاله آماده ترجمه شده؛ مقالات انگلیسی ISI معتبر و جدید

سفارش ترجمه تخصصی مدیریت و حسابداری

سفارش ترجمه تخصصی مدیریت و حسابداری؛ دریافت مقاله آماده ترجمه شده؛ مقالات انگلیسی ISI معتبر و جدید

در این وبلاگ، جدیدترین مطالب و مقالات مربوط به رشته مدیریت و حسابداری قرار داده خواهد شد

قبل از این که تعریف و چارچوب خود را برای درک CSR به فرصت های تحقیق در حسابداری ربط بدهیم، فهرستی از مطالعات منتشر شده در نشریات حسابداری برای تامین یک مرجع سریع برای دانشمندان حسابداری علاقمند به شروع پژوهش CSR، ارائه می کنیم.

دانلود مقالات ترجمه شده جدید مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR)

پژوهش CSR در حسابداری

مسئولیت اجتماعی شرکت ها pdf

جدول 1 تعدادی از مطالعات عمومی CSR و زیست محیطی (یک موضوع مهم در CSR) را ارئه می کند که در 13 مجله حسابداری از 1995 تا 2015 منتشر شده است.

پس از بررسی مجموع 120 پژوهش، دریافتیم که در این دوره مجله حسابداری و خط مشی عمومی ()، سازمان های حسابداری و جامعه ()، و بررسی حسابداری اروپا () سه خروجی انتشاراتی اصلی به ترتیب با 30، 22 و 15 پژوهش CSR منتشر شده هستند. این تعداد بالغ بر 55% کل پژوهش های منتشر شده می شود. تعداد مطالعات CSR در طول زمان افزایش یافته است: 42 پژوهش بین سال های 2004-1995 و 78 پژوهش در سال های 2015-2005 منتشر شد. این تعداد بالغ بر 4.20 پژوهش در سال بین سال های 2004-1995، و 7.09 پژوهش در سال بین سال های 2015-2005 می شود؛ افزایشی 69% در تعداد پژوهش ها. ممکن است بخشی از این افزایش بخاطر رسانه ها و توجه مقرراتی بیشتر در دو دهه گذشته به تاثیرات اجتماعی و زیست محیطی شرکت ها باشد. اگرچه افزایش این نشریات و توجه روزافزون دانشمندان حسابداری به CSR مورد تایید است، مسیرهای قابل توجهی برای پژوهش های آتی وجود دارد که می تواند به بهبود چارچوبی برای گزارش دهی و ارائه اطلاعات CSR کمک کند.

سفارش ترجمه تخصصی مقالات مدیریت

جدول 2، پانل A خلاصه­ای از روش های استفاده شده در مطالعات بررسی شده ارائه می کند. بیشتر از روش آرشیوی-تجربی استفاده می کنند.

جدول 2 پانل B مجموعه کشورهایی را نشان می دهد که داده های آنها در مطالعات آرشیوی-تجربی استفاده می شود. تعداد مطالعات مربوط به محیط زیست تقریباً دو و نیم برابر بیش از مطالعات عمومی در موضوعات دیگر مربوط به CSR می باشد. این احتمالاً نشان دهنده دشواری به دست آوردن داده برای مطالعات عمومی مربوط به CSR نسبت به مطالعات مربوط به محیط زیست است.

مسئولیت اجتماعی سازمان

جدول 3 بررسی می کند که داده های به دست آمده محرکی برای تعداد کمتر مطالعات در حوزه عمویم CSR هستند یا نه.

جدول 3 پانل A(B) منابع داده برای مطالعات عمومی آرشیوی-تجربی (زیست محیطی) CSR ارائه می کند. در هر دو حوزه، مطالعات داده ها را به طور دستی از منابع عمومی جمع آوری می کنند؛ بنابراین قابلیت دسترسی داده عامل مهمی در توضیح تفاوت ها میان دو موضوع نیست. یک توضیح محتمل تر این است که در پژوهش عمومی CSR، ساختار آنقدر بیش از اندازه بزرگ است که امکان توجه به پرسش های هدفمند را از بین می برد. به علاوه داده ها از منابع متنوع تری هستند که اغلب گزارش های سالانه، KLD، و فهرست های مسموم استفاده می شوند. این باز نشان دهنده ماهیت چندبعدی فعالیت های CSR است.

جدول 4 مطالعاتی را ارائه می کند که اخبار داوطلبانه مربوط به CSR را بررسی می کنند که در 13 مجله حسابداری بین سال های 2015-1995 منتشر شده است.

برخی مطالعات حسابداری وجود دارند که شیوه افشای اطلاعات CSR را بررسی می کنند (مثلاً چه کسی افشا می کند، و محتوا و محل رسیدگی به اطلاعات افشا شده چیست). با فرض این که افشای اطلاعات غیر مالی یکی از مهم ترین حوزه ها در پژوهش حسابداری است، این امر شگفت آور نیست. با این پس زمینه، حال بررسی می کنیم که چگونه پر کاربردترین چارچوب برای مطالعه افشای اطلاعات حسابداری به چارچوب بازنگری شده ما برای درک CSR مربوط می شود. این امر به شناسایی فرصت های پژوهشی در حوزه حسابداری کمک خواهد کرد.

سفارش ترجمه تخصصی مقالات حسابداری

2.3. چارچوبی برای سنجش مطالعاتی، افشا و گزارش فعالیت های CSR

تحقیق در مورد سرمایه گذاران که در سال 2006 توسط مشاوره مرسر انجام شد نشان داد فرض می شود مسائل CSR باید بر پایه میزان سرمایه گذاری، برای سرمایه گذاران بیشترین اهمیت را داشته باشد: 39% روابط کارکنان، 33% حقوق بشر، 25% آب، 18% مدیریت زیست محیطی، و 7% تغییرات اقلیمی (استارکز 2009 را ببینید). اگرچه هیچ اکثریتی برای یک مسئله وجود ندارد، اطلاعات کافی در این پژوهش برای این قضیه وجود دارد که اطلاعات در مورد فعالیت های CSR برای سرمایه گذاران مفید هستند. همراستا با این، بسیاری از شاخص های مسئولیت اجتماعی مانند شاخص پایداری داو جونز، در دو دهه گذشته به وجود آمده­اند؛ افزایش فعال سازی سهامدار نیز در پیشنهادهای سهامداران در خصوص فعالیت های مربوط به CSR دیده می شود. این شواهد تجربی علت و معلولی نشان می دهد که اطلاعات مربوط به CSR برای سرمایه گذاران سودمند است، که این تاییدی بر نظر ماست که فعالیت های CSR را می توان در اهداف راهبردی کسب و کار تفسیر کرد.

تعریف ما از فعالیت های CSR به عنوان اختصاص منبع رو به رشدی برای اهداف راهبردی کسب و کار به واسطه فراوانی شواهدی که به نظر می رسد در فعالیت CSR در مدل کسب و کار آنها دخیل است، تایید می شود (یعنی فعالیت های CSR مربوط به عملکرد مالی سهامداران). این نشان می دهد که مانند هر فعالیت دیگر کسب و کار، اطلاعات در مورد فعالیت های CSR برای تصمیمات سهامداران، سرمایه گذاران، و ذینفع ها مهم خواهد بود. به طور خاص، تامین کنندگان سرمایه مالی (یعنی صاحبان دارایی و بدهی) و سهامداران تامین کننده انواع دیگر سرمایه (مانند سرمایه خاص ارتباط، سرمایه علمی، سرمایه آموزشی، و سرمایه زیرساختی) همه برای ارزیابی چشم انداز آینده شرکت (نقش طرح ریزی و ارزیابی) و نظارت بر هزینه کرد سرمایه (نقش کنترلی و سرپرستی) به اطلاعات نیاز دارند. سرمایه مالی تنها یک عامل ورودی برای شرکت است: دیگر سهامداران اشکال دیگری از سرمایه را تامین می کنند که عوامل ورودی مهم تلقی می شوند. تعریف و چارچوب ما برای CSR نشان می دهد که همه این ورودی ها یعنی اشکال سرمایه، لازم هستند؛ تمرکز صرف بر تنها یکی از این عوامل کافی نخواهد بود. این نظر که اطلاعات برای تامین کنندگان سرمایه برای اهداف طرح ریزی و کنترلی لازم است به نقش دوگانه حسابداری اشاره دارد (رونن، 1979). برای نمونه، تامین کنندگان از اطلاعات در مورد تخصیص منابع و/یا خروجی های میانی آن برای ارزیابی کارایی همه فعالیت ها از جمله CSR استفاده می کنند.

سفارش ترجمه تخصصی مقالات مدیریت
 

بخاطر این که افشای اطلاعات مربوط به CSR دستوری نیست، دیدگاه مناسب برای بررسی این افشای اطلاعات، همان افشای داوطلبانه اطلاعات است. نظریه افشای اطلاعات پیشنهاد می کند که افشای کامل اطلاعات بخاطر موارد زیر نامحتمل است (بایر، کوهن، لیس و والتر 2010 را ببینید):

نمونه مسئولیت اجتماعی شرکت ها

الف) غیر قابل تایید بودن اطلاعات افشا شده؛

ب) نبود اطلاعات خصوصی شرکت ها؛

پ) وجود هزینه های افشای اطلاعات

ت) نبود مشوق های مناسب برای مدیران جهت افشای اطلاعات، و

ث) تعبیرهای متفاوت سرمایه گذاران از افشای اطلاعات

این نظریه هدایت کننده نشریات در مورد افشای اطلاعات حسابداری بوده است. با فرض این که فعالیت های CSR، در کل جزء لاینفک مدل های کسب و کار شرکت هاست، این چارچوب افشای اطلاعات می تواند راهنمای دانشمندان برای توسعه و بررسی پرسش های پژوهشی در مورد چارچوب افشای اطلاعات CSR باشد. در ادامه مشکلات پژوهش در مورد CSR در این چارچوب را توضیح می دهیم. در نهایت این مشکلات معادل فرصت های پژوهش در افشای اطلاعات CSR هستند.

سفارش ترجمه تخصصی مقالات حسابداری
 

1.2.3. سنجش و غیر قابل بررسی بودن افشای اطلاعات

در این قسمت چالش های سنجش ورودی ها، هزینه ها، و منافع مربوط به CSR، را بیان می کنیم، با این فرض که فعالیت های CSR جزئی از تعهدات و راهبردهای طولانی مدت شرکت ها هستند. بحث ما بر ماهیت غیر قابل بررسی بودن این معیارها تاکید می کند.

تعریف CSR برای اهداف راهبردی کسب و کار بر بکارگیری منابع و تصمیم های اختصاص [منابع] تاکید می کند. سیستم های حسابداری باید منابعی را شناسایی کنند که به طور مستقیم یا غیرمستقیم به CSR کمک می کنند تا اطمینان حاصل شود که در هنگام تخصیص یا بکارگیری منابع همه اطلاعات مربوط برای مدیران تامین شده است. با این حال وقتی فعالیت های CSR به عنوان بخشی از راهبرد کسب و کار درک شد، شناسایی واضح فعالیت های مربوط به CSR و فعالیت هایی تنها در جهت اهداف کسب و کار هستند، دشوار است (اگر ناممکن نباشد). به عبارت دیگر بنا به تعریف اگر شرکت فعالیت های CSR را بخشی از راهبرد خود بداند، آنگاه جداسازی منابهی که تنها برای فعالیت های CSR هستند، چیزی ورای ناممکن است. این ویژگی جدانشدنی منابعی است که به فعالیت های CSR امکان ارائه عملکرد مالی می دهند.

مقاله در مورد csr

ما مثال هایی برای نشان دادن ماهیت جدایی ناپذیر فعالیت های CSR ارائه می کنیم. ابتدا یک واحد تولیدی یا ساختمان را در نظر بگیرید که انرژی کمتری نسبت به صنایع همتای خود مصرف می کند. شرکت می تواند هزینه های انرژی خود را کاهش دهد و به کاهش برون داد منفی خود کمک کند. در این مورد، سیستم حسابداری می تواند سرمایه اضافی لازم برای کاهش هزینه های انرژی به عنوان یک فعالیت CSR را اختصاص دهد. دوم، یک برنامه فراگیر بررسی تامین کننده را در نظر بگیرید که به یافتن تامین کنندگانی بدون انگیزه برای صرفه جویی مالی و استخدام کارگر ارزان کمک می کند، اما کیفیت محصول را نیز افزایش می دهد. در این مورد، هزینه اضافی به ازای واحدی که به تامین کننده پرداخت می شود را می توان به فعالیت های CSR اختصاص داد. توجه کنید در حالی که ممکن است به لحاظ مفهومی شناخت تمایز میان CSR و انگیزه های راهبردی کسب و کار آسان باشد،  حسابداری برای «اضافی» در روش سیستمی مشکل آفرین است. باید پژوهش بیشتری روی سنجش اختصاص منابع یعنی ورودی ها برای فعالیت های CSR انجام شود، تا مدیران بهتر بتوانند فعالیت های CSR را در مدل کسب و کار ارتقا دهند.

دانلود مقالات ترجمه شده جدید مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR)

وقتی فعالیت های CSR در حال اجرا در مدل کسب و کار شناخته می شوند، می توانند به بسیاری از ذینفع ها سود برسانند. این ویژگی CSR را چندبعدی بودن آن می نامیم. در حالی که کلید بحث ما برای CSR، برد-برد بودن آن است، چندبعدی بودن مشکلات سنجش به ویژه در کسب هر گونه سود میانی ناشی از CSR را مطرح می کند. در مورد واحد تولیدی که انرژی کمتری مصرف می کند، سود آن به شکل انتشار کربن کمتر به جامعه بر می گردد، و به کارمندانی که شرکت را به لحاظ اجتماعی و زیست محیطی هشیار و اخلاقی تر می بینند. درک این منافع در مورد هزینه اضافی منبع چالش برانگیز است. در مورد برنامه های بررسی تامین کنندگان برای پیشگیری از بیگاری کشیدن، کیفیت بهتر مواد ورودی می تواند به بهره وری کارکنان شرکت کمک کند و کیفیت محصول نهایی را ارتقا دهد. در اینجا دوباره منابع بیشتر این هزینه های اضافی منبع یک چالش است.

مسئولیت اجتماعی شرکت ها در ایران

 

این مثال ها ماهیت چندبعدی و تفکیک ناپذیر بودن فعالیت های CSR را نمایش می دهد و مشکلاتی که این ویژگی ها برای چارچوب افشای اطلاعات ایجاد می کنند را نشان می دهد. برای جمع بندی، فعالیت های CSR برای اهداف راهبردی کسب و کار تفکیک ناپذیر و چندبعدی خواهند بود. کتاب های حسابداری مدیریت به تخصیص هزینه مشترک و محصول مشترک می پردازند و نظریه هزینه مبتنی بر فعالیت حاوی اصل منابع غیر قابل تفکیک است. این ایده های موجود در کارت امتیاز تراز نشان دهنده منافع چند بعدی بودن است که از فعالیت های CSR ناشی می شود. این اصول می توانند اطلاعات سودمندی برای مدیران جهت هدایت تصمیم های بکارگیری منابع فراهم کند. اگرچه این پژوهش احتمالاً خاص محتواست، به موسساتی مانند ابتکار گزارش دهی جهانی (GRI) کمک خواهد کرد تا چارچوب های سنجش و گزارش دهی را فرمولبندی کنند و توسعه دهند.

GRI یک سازمان مستقل بین المللی استاندارد است که چارچوبی برای شرکت ها جهت درک و ارتباط دادن فعالیت های CSR آنها ارائه می کند. اولین پیش نویس دستورالعمل های گزارش دهی پایداری GRI در سال 1999 منتشر شد و توسط 21 شرکت به طور آزمایشی اجرا شد. در سال 2006 GRI دستورالعمل های G3 خود شامل 10 اصل گزارش دهی و 79 شاخص را منتشر کرد. شش موضوع پوشش داده شده عبارت بودن از اقتصاد، محیط زیست، مدیریت نیروی کار، حقوق بشر، اجتماع، و مسئلیت محصول. GRI در سال 2013 دستورالعمل های G4 خود را منتشر کرد؛ پس از سال 2015، شرکت ها باید اینها را برای همه گزارش های CSR اعمال می کردند. در حالی که مادیت یک اصل راهنمای G3 بود، این یک اصل محوری G4 است. به علاوه G4 نیازمند افشای اطلاعات روش مدیریت (DMA) است که اولیت های مدیریت ابعاد مختلف CSR را مورد توجه قرار می دهد. مثال و مطالعات موردی کوچک می توانند به مطلع سازی GRI در مورد رابطه میان منابع ورودی و خروجی های میانی کمک کند، 79 شاخصی که آنها دنبال می کنند. تعریف می می تواند به GRI در وارد کردن شیوه های بیشتر کسب و کار علاوه بر نظرات دخیل در کارت امتیاز تراز در چارچوب خود کمک کند.

GRI تنها سازمان تشویق کنننده فعالیت های CSR CSR نیست. تحلیل و تحقیق کیندر، لیدنبرگ، و دومینی (KLD) شاخصی برای خروجی های CSR شرکت ها و عملکرد انها ارائه می کنند. همانطور که چاترجی، لوین، و تافل (2009) توضیح می دهند، «همانطور که رتبه بندی های اعتباری شفافیت و کارآیی در بازارهای سرمایه بدهی را با کاهش تقارن اطلاعاتی میان قرض دهنده ها و قرض گیرنده ها ارتقا می دهند، هدف رتبه بندی های اجتماعی تامین اطلاعات دقیق برای سرمایه گذاران است که دامنه مسئولانه بودن رفتارهای اجتماعی شرکت ها را شفاف می کند». KLD از پیمایش ها و اطلاعات در دسترس عموم مانند صورت وضعیت های مالی، خبرهای رسانه ها، و گزارش های خبری برای ارزیابی عملکرد CSR در هفت بعد استفاده می کند: طرز اداره شرکت، جامعه، تنوع، روابط کارکنان، محیط زیست، محصولات، و صفحه استثاء برای شرکت هایی که از فعالیت های گناهکارانه مانند الکل، قمار، و تنباکو درآمد کسب می کنند. این دسته بندی ها 80 شاخص مثبت یا منفی دارند که در قوت و امتیازهای شرکت برای هر دسته ترکیب می شود (جزئیات در مورد ابعاد امتیاز KLD در ضمیمه آمده است). س. واجکوسکی و فیگلویز (1999) دریافتند که رتبه بندی های KLD اعتبار مشخص و عمده به ویژه اعتبار تمایز داخلی قوی دارد.

سفارش ترجمه تخصصی مقالات مدیریت
 

مطالعات زیادی تفسیرهایی برای گزارش دهی CSR ارائه می کنند (مانند Bartolomeo et al., 2000; Bebbington & Larrinaga- Gonzalez, 2008; Bhimani & Soonawalla, 2005; Collison & Slomp, 2000; Dclfgaauw, 2000; Hegde, Bloom, & Fuglister, 1997; Hopwood, 2009; Kolk, Levy, & Pinkse, 2008; Ratnatunga & Balachandran, 2009; Wallage, 2000).

جدول 5 تعداد شرکت هایی را نشان می دهد که در سال های 2012-2002 اطلاعات فعالیت های CSR خود را افشا کرده­اند. داده ها از ASSET4 به دست آمد.

در سال 2002 تعداد 958 شرکت گزارش های CSR خود را تصویب کردند. این ویژگی تا سال 2012 به 5 برابر یعنی 4831 شرکت افزایش یافت. این تعداد در سال 2013 کاهش یافت، احتمالاً بخاطر این که داده ها برای آن سال کامل نبود. درصد شرکت هایی که گزارش های یکپارچه و مستقل را تصویب کردند نشان می دهد که تعداد افشای اطلاعات مربوط به CSR در طول زمان افزایش یافته است. به علاوه به نظر می رسد چارچوب GRI به صورت استاندارد غیررسمی برای این افشای اطلاعات در حال تکامل است. به علاوه گزارش های بیشتری مورد ممیزی قرار گرفته که نشان دهنده یک روند در حال توسعه در جهت تصدیق و تایید افشای اطلاعات چند بعدی، تفکیک ناپذیر است که بررسی آن دشوار است. در کل افشای اطلاعات CSR به طور فزاینده معمول و فراگیر می شود. این امر یک زمینه ایده­ال برای به دست آوردن دانش بیشتر نسبت به افشای اطلاعات داوطلبانه است.

چنین بر می آید آنچه که سنجش آن به لحاظ هزینه و منابع دشوار است، بررسی آن هم دشوار خواهد بود. در اصل، چند بعدی بودن و تفکیک ناپذیری بررسی اطلاعات مربوط به CSR را دشوار می کند. این مسئله اساسی تری حتی نسبت به چیزی است که رامانا و واتز (2012) به عنوان یک مسئله با عدم قابلیت بررسی مشخص می کند. دیدگاه ما این است که مشکلات سنجش فعالیت های CSR زمینه غنی تری برای بررسی افشای اطلاعات تخصیص منابع و تصمیمات سرمایه گذاری ارائه می کند که منبعی برای چیزی است که به طور سنتی پژوهش حسابداری مدیریت نامیده می شود.

در کل مشکلات سنجش بخاطر این بروز می کند که فعالیت های CSR بخشی از راهبرد شرکت است؛ بنابراین ممکن است از فعالیت های CSR این ممانعت به عمل آید. حسابداران به ویژه دانشمندان حسابداری مدیریت در بهترین وضعیت برای ارائه آگاهی هایی برای حل این مسائل سنجش هستند.

2.2.3. نبود اطلاعات خصوصی

بخاطر تفکیک ناپذیر و چند بعدی بودن فعالیت های CSR، ممکن است مدیران اطلاعات خصوصی نداشته باشند. ساده است اگر مدیران چیزی در مورد رابطه فعالیت های CSR با راهبرد خود ندانند، و بنابراین از اینکه تفکیک ناپذیری کدام منبع بیشترین چالش را سنجش ایجاد می کند، ناآگاه باشندآ آنگاه اطلاعاتی برای افشا نخواهند داشت. چارچوب GR1 با این هدف نقطه شروع خوبی ارائه می کند. مدیران می توانند بررسی کنند که 79 شاخص CSR چه ارتباطی با راهبرد و فعالیت های عملیاتی شرکت آنها دارند. این تمرین ارتباط دادن به آنها امکان تمرکز بر فعالیت های CSR در مدل کسب و کار و سپس تفکیک هزینه ها و منافع آن CSR برای سهامداران را می دهد.

دانلود مقالات ترجمه شده جدید مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR)

نشریات اقتصاد و مدیریت راهبردی از رتبه بندی های KLD برای سنجش عملکرد CSR و بررسی محرک های ان عملکرد استفاده کرده­اند. با این حال پژوهش حسابداری از این به عنوان معیار خروجی استفاده نمی کند. CSR بنا به تعریف چند بعدی است و بنابراین برای بررسی اجزاء منفرد فعالیت های CSR سودمند است که سنجش عملکرد به جای معیارهای یکپارچه مبتنی بر ارزش معمول بازار دارایی ها را به رتبه بندی های KLD واگذار می کند. این تمرکز دانش بهتری از مدل کسب و کار و مشوق های عملکرد CSR ارائه می کند.

به علاوه پژوهش حسابداری می تواند دانشی در مورد این که کدام شاخص های KLD/GRI بیشتر مستعد چندبعدی و تفکیک ناپذیر بودن هستند ارائه کند که بررسی می کند که آیا این چالش ها در صنایع خاصی جدی تر هستند یا نه. در عمل، پژوهش حسابداری موقعیت منحصربفردی برای مطالعه تغییرات بین بخشی در افشای اطلاعات موجود در مود هر شاخص دارد و آگاهی هایی برای غلبه بر چالش های سنجشی فراهم می کند. این نه تنها برای دانشگاهیان و سیاست گذاران، بلکه برای مدیران هم سودمند خواهد بود.

3.2.3. هزینه های فعالیت های CSR

مرتبط ساختن فعالیت های CSR با راهبرد کسب و کار می تواند مزیت رقابتی ایجاد کند، همانطور که در مطالعات موردی در مورد کادبوری، هینزف و فورد مشاهده شد. بنابراین ممکن است شرکت ها نسبت به افشای اطلاعات در مورد منابع جمع آوری شده برای فعالیت های CSR یا در مورد نتایج بی میل باشند، به ویژه اگر این تصمیم ها منتهی به مزیت رقابتی شوند. این امر به صورت هزینه های مالکانه در نشریات افشای اطلاعات دیده می شود. اگر مزیت های رقابتی به راحتی قابل تقلید توسط رقبا نباشند، آنگاه هزینه های مالکانه کمتر خواهد بود. با این حال تطبیق چارچوب CSR ما و سناریوی برد-بردی که پیشنهاد می کند، احتمالاً دانش سازنده­ای در مورد روابط بین افشای اطلاعات CSR و هزینه مالکانه در پژوهش های آتی به دست خواهد داد.

ما هزینه احتمالی دیگر افشای اطلاعات را مشخص می کنیم که احتمالاً منحصر به فعالیت های CSR خواهد بود: هزینه آزارهای افشای اطلاعات. از مثال شرکت های خیریه استفاده می کنیم که دچار مشکل تفکیک ناپذیری نیستند، یعنی کار خیریه یک فعالیت CSR قابل ردیابی است. در کل افشای اطلاعات بدون هزینه نیست، حتی اگر هزینه مستقیم تجمیع و بررسی اطلاعات ناچیز باشد. علاوه بر هزینه های مالکانه افشای اطلاعات، افشای اطلاعات CSR احتمالاً منتهی به وضعیت هایی شود که در آن شرکت ها کارهای خیریه خود را برای یک خیر افشا می کنند و توضیح می دهند که این کمک ها در مدل کسب و کار بوده که به موجب آن احتمال ریسک اعتراض برخی گروه های فعال به کمک ها را افزایش می دهند. ما این ریسک را به عنوان هزینه آزار (مزاحمت) تشریح می کنیم. برای نمونه اگر هینز مخارج خیزیه خود را افشا کند کرده بود، احتمالاً سهامداران فعال عمل گراخواستار تغییر در کنترل و رهبری شده بودند. افشای اطلاعات CSR می تواند امنیت در برابر رسانه ها و سهامداران عمل گرا را جذب کند که حواس مدیران را اداره شرکت هایشان منحرف می کند. قابل بررسی نبود و هزینه آزار افشای اطلاعات مسیرهای جالبی برای پژوهش های آتی فراهم می کند.

سفارش ترجمه تخصصی مقالات حسابداری
 

4.2.3. ملاحظات دیگر

در این قسمت، انگیزه های مختلف افشای اطلاعات از مدیران تا ذینفع ها و سرمایه گذاران را بررسی می کنیم که ممکن است همه آنها تفسیرهای و تعهدات متفاوتی نسبت به افشای اطلاعات داشته باشند. مطالعه انگیزه های مدیران برای افشای اطلاعات نشان می دهد که افشای اطلاعات می تواند فرصت طلبانه باشد. به طور خاص، پژوهش نشان داده است که وقتی مدیران گزینه های سهام ارائه شده خود را به صورت نقدی در می آورند، گاهی انگیزه هایی برای بالا بردن قیمت سهام دارند، در حالی که در زمان های دیگر وقتی گزینه های سهام به انها داده می شود، انگیزه کاهش قیمت سهام را دارند. فعالیت های CSR برای اهداف راهبردی کسب و کار فرصتی برای بررسی رفتار فرصت طلبانه  فراهم می کند، چراکه سنجش و بررسی آن دشوار است. در عمل، قابل بررسی نبودن فعالیت های CSR به لحاظ ورودی یا خروجی ها می تواند فعالیت های CSR CSR را به یک جزء آسان برای فرصت طلبی مدیران تبدیل کند.

در دهه های 1970 و 1980، جدایی میان منافع سهامداران و ذینفعان (که توسط دانشمندان نظریه پردازی شد) منجر به عمل گرایی عمومی بود که تقاضا داشت شرکت ها در فعالیت های CSR دخیل شوند. با این حال در اواخر دهه های 1190 و 2000، عمل گرایی سهامداران افزایش یافت که تقاضا داشت شرکت ها فعالیت های CSR انجام دهند. این نشان می دهد که تعارض درک شده بین سهامداران و ذینفعان (یک دوگانگی است که این مقاله علیه آن بحث می کند) احتمالاً منجر به این خواهد شد که مصرف کننده های مختلف اطلاعات افشا شده CSR تفسیرهای متفاوتی از اطلاعات داشته باشند. نظریه افشای اطلاعات پیشنهاد می کند که تفسیرهای متفاوت از اطلاعات افشا شده توسط گروه های مختلف (شامل سهامداران) می تواند مانع افشای اطلاعات مفید توسط شرکت ها شود. بنابراین افشای اطلاعات مسیر ایده­آلی برای بررسی نحوه تاثیر تفسیرهای متفاوت بر افشای اطلاعات ارائه می کند.

4. دیگر روندهای جالب CSR و مسیرهای پژوهشی آینده

1.4. پیشنهادهای سهامداران در مود CSR

سهامداران می توانند تحت قاعده 14a-8 قانون کمیسیون امنیت و مبادلات 1934 پیشنهادهایی مطرح کنند. به طور خاص، هر سهامدار دارای سهامی به ارزش حداقل 2000 دلار یا 1% ارزش بازار سهام مجاز است قبل از تاریخ نشست سالانه یک پیشنهاد با توضیح 500 کلمه­ای ارائه کند. این پیشنهاد باید موضوع بررسی قاعده فوق الذکر باشد. در کل پیشنهادها باید آراء غیر لازم الاجرای همه سهامداران در مورد یک مسئله خاص را درخواست کنند (فری، 2012).

پیشنهادهای سهامداران نیازی به این ندارد که طرف پیشنهاد دهنده سهم بزرگی در شرکت داشته باشد. هزینه پر کردن این پیشنهادها کم است و بنابراین می توان ان را مکانیزم تساوی گرایانه­ای دانست که به واسطه آن صدا و نظرات سهامداران خرد به گوش مدیریت می رسد. فری (2012) این را عمل گرایی کم هزینه می خواند. پژوهش های قبلی نشان داد که حتی اگر پیشنهادهای سهامداران لازم الاجرا نباشد، اغلب عوامل موثر در تغییر هستند.

دانلود مقالات ترجمه شده جدید مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR)

از این گرایش ها در پیشنهادهای سهامدار بریا به  دست آوردن بینش در مورد علایق سهامداران در فعالیت های CSR استفاده می کنیم. جدول 6، پانل A چند پیشنهاد سهامداران را ارائه می کند که به طور سالانه در سال های 2015-2006 در سه دسته تقدیم شد: جبران هزینه های اجرایی، خط مشی اجتماعی، و نظارت بر شرکت.

توجه کنید که داده های عملکردی CSR معمولاً شامل نظارت شرکتی م شود؛ با این حال ما نظارت شرکت را از چارچوب خود مستثنی کردیم. تعداد پیشنهادهای جبران هزینه های اجرایی و نظارت شرکت محکی برای ارزیابی اهمیت مسائل CSR است. تقریباً 46%، 27% و 19% پیشنهادهای سهامداران به ترتیب به مسائل جبران هزینه های اجرایی، CSR . نظارت بر شرکت مربوط می شود. این نشان می دهد که سهامداران کمتر از مسائل جبران هزینه های اجرایی متوجه مسائل CSR هستند، اما بیشتر از مسائل CSR متوجه نظارت شرکت هستند و همیشه مسائل CSR را در طول هر سال به یک اندازه مهم تلقی می کنند. مهمتر از همه، داده های نشان می دهد که اختلاف میان سهامداران و ذینفع ها ریشه در واقعیت ندارد.

جدول 6، پانل B جزئیات مسائل CSR برآمده در پیشنهادهای سهامدار را ارائه می کند. این مسائل عمدتاً به محیط زیست، اعمال نفوذ، و افشای اطلاعات سیاسی مربوط می شوند. تعجبی ندارد که ممسائل زیست محیطی یکی از عمده ترین موضوعات پیشنهادهای سهامداران است که شاهد آن تعداد مقالات حسابداری منتشر شده است. همچنین شایان ذکر است که اعمال نفوذ و هزینه های سیاسی در دوره انتخابات قبلی در سال 2012 به حداکثر رسید و بدون کاهش رو به فزونی بوده است؛ این نشان می دهد که مسائل CSR احتمالاً در چرخه های افزایش و کاهش امنیت تاثیرگذار است.

به طور کلی شواهد نشان می دهد که سهامداران علاقمند به شرکت هایی هستند که به مسائل CSR عمل می کنند. پژوهش های آتی باید بررسی کند که چرا سهامداران شرکت های خاص را برای عمل گرایی خود انتخاب می کنند. تا چه حد سهامداران تضاد میان خود را درک می کنند و تا چه حد این اختلاف را یک خلق دانش می شناسند؟ آیا انتخاب های آنها تحت تاثیر منفی رسانه هاست یا برعکس؟ پاسخ به این پرسش ها و پرسش های دیگر می تواند به موضوع این مقاله سندیت ببخشد (این که فعالیت های CSR باید به عنوان بخشی از مدل کسب و کار شرکت شناخته شود و سهامداران به اندازه ذینفع ها به مشوق های CSR توجه دارند).

نشریات اقتصاد و مدیریت راهبردی از رتبه بندی های KLD به عنوان معیار عملکرد CSR برای بررسی محرک های این عملکرد استفاده می کنند. با این حال پژوهش حسابداری این را به عنوان معیار خروجی استفاده نمی کند. CSR بنا به تعریف چندبعدی است. بنابراین بررسی اجزاء منفرد فعالیت های CSR و استفاده از رده بندی های KLD برای خروجی های عملکردی از معیارهای یکپارچه مبتنی بر ارزش یافت شده در بازارهای دارایی سودمندتر است. این تمرکز احتمالاً آگاهی بهتری در مورد مدل کسب و کار و مشوق های عملکرد CSR ارائه می کند. ضمیمه این مقاله توضیحات بیشتری از ابعاد امتیاز KLD ارائه می کند.

دانلود مقالات ترجمه شده جدید مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR)

جدول 7، پانل A میانگین کلی برای نقاط قوت، نگرانی ها (نکات منفی؟) و امتیازهای نقاط قوت منهای نگرانی ها در KLD را نشان می دهد.

در حالی که نقاط قوت و نگرانی ها رو به افزایش بوده­اند، نگرانی کلی با سرعت بیشتری افزایش یافته است. بنابراین از 2003 تا 2011، تفاوت میانگین میان نقاط قوت و نگرانی ها منفی است. در سال های 2012 و 2013 نگرانی ها افت چشمگیری نشان داد، همانطور که نقاط قوت افزایش یافتند. این تغییرات به طور خاص اجباری (؟) هستند و به طور جداگانه برای هر بعد قابل بررسی هستند.

جدول 7، پانل های B تا D میانگین هایی برای نقاط قوت و نگرانی ها و تفاوت میان آنها برای هر شش بعد ارائه می کند (نظارت شرکتی را در نظر نگرفتیم). جالب است که اجتماع به طور میانگین مثبت است که نشان می دهد نقاط قوت بیش از نگرانی ها هستند. با این حال تنوع باعث شده در سال های اخیر نگرانی ها افزایش یابد.

حتی جالب تر این که در سال های اخیر، به نظر می رسد روابط کارکنان، حقوق بشر، و ابعاد تولید محرک های اصلی منفی شدن تفاوت میان نقاط قوت و نگرانی ها شده باشد. با ارتباط دادن این به CSR و مدل کسب و کار، هر یک از این ابعاد (روابط کارکنان، حقوق بشر، و تولیدات) به مدل کسب و کار مربوط می شوند. به همین صورت پژوهش های آتی می تواند افشای اطلاعات و رابطه با عملکرد CSR را در کنار ابعاد بررسی کند و اینها را با عملکرد مالی به هم مرتبط سازد.

 

 

  1. کمک های خیریه: شرکت به طور مرتب بیش از 1.5% درآمد خالص سه ساله قبل از مالیات (NEBT) را به خیریه داده یا در بخشش های خود به طور قابل توجهی سخاوتمند بوده است.
  2. کمک های نوآورانه: شرکت برنامه کمک نوآورانه قابل توجهی دارد که سازمان های غیرانتفاعی، به ویژه سازمان هایی که خودکفایی را میان افراد فقیر (به لحاظ اقتصادی) ارتقا می دهند، را پشتیبانی می کند. شرکت هایی که مشوق های کمک خیریه غیر سنتی متحد را در محل کار مجاز می دانند، اغلب مورد توجه این بخش هستند.
  3. کمک های خیریه غیر آمریکایی: شرکت تلاش زیادی برای کمک خیریه در داخل و خارج ایالات متحده صورت داده است، برای کسب این شایستگی، شرکت باید حداقل 20% از کمک ها یا بخش قابل توجهی از ابتکارهای خلاقانه خود را در برنامه خارج از ایالات متحده صرف کند.
  4. پشتیبانی از خانه سازی: شرکت شریک اصلی در مشارکت های عمومی/خصوصی است که از ابتکارهای خانه سازی برای محرومان اقتصادی پشتیبانی می کنند مانند بنیاد دارایی ملی یا بنیاد انترپرایز.
  5. پشتیبانی از آموزش: شرکت در پشتیبانی برای آموزش مقدماتی و متوسطه برای برنامه هایی که به سود محرومان اقتصادی است، نوآور بوده است یا بیشتر برنامه های اموزش جئوانان را پشتیبانی کرده است. در سال 1994، KLD پشتیبانی برای تقویت آموزش را اضافه کرد.
  6. روابط افراد بومی: شرکت روابطی با افراد بومی در حوزه پیشنهادی یا حوزه عملیاتی خود برقرار کرده که به حق حاکمیت، سرزمین، فرهنگ، حقوق بشر و مالکیت معنوی آنها احترام می گذارد. KLD تخصیص این نقطه قوت را در سال 2000 آغاز کرد. در سال 2022، KLD این رتبه نقطه قوت را به حوزه حقوق بشر جابجا کرد.
  7. برنامه های داوطلبانه: شرکت یک برنامه داوطلبانه استثنایی دارد. در سال 2005، KLD نقطه قوت برنامه های داوطلبانه را اضافه کرد.
  8. نقاط قوت دیگر: شرکت یک برنامه کمک قوی استثنایی دارد یا در برنامه های اجتماعی دیگری به طور قوی شرکت دارد.

سفارش ترجمه تخصصی مقالات حسابداری
 

نگرانی ها

  1. اختلاف های سرمایه گذاری: شرکت یک موسسه مالی است که شیوه های وام دهی یا سرمایه گذاری آن منجر به اختلاف هایی شده است به ویژه اختلاف های مربوط به قانون سرمایه گذاری دوباره اجتماع.
  2. تاثیر منفی اقتصادی: اقدامات شرکت موجب اختلاف های عمده ناشی از تاثیر اقتصادی آن بر اجتماع شده است. این اختلاف ها می تواند شامل مسائل مربوط به آلودگی زیست محیطی، مناقشات حقوق آب، پایان کشت، قراردادهای «put-or-pay» با زباله سوزها، یا دیگر اقدامات شرکت که تاثیر منفی بر کیفیت زندگی، مبنای مالیاتی یا ارزش دارایی ها در اجتماع داشته باشد.
  3. روابط با بومیان: شرکت در اختلاف جدی با افراد بومی درگیر شده که نشان می دهد احترامی به حق حاکمیت، سرزمین، فرهنگ، حقوق بشر و مالکیت معنوی آنها نمی گذارد. KLD در سال 2000 شروع به توجه به این نگرانی کرد. در سال 2002، KLD این رتبه نقطه قوت را به حوزه حقوق بشر جابجا کرد.
  4. اختلاف های مالیاتی: شرکت به تازگی درگیر اختلاف های عمده مالیاتی  با مقامات فدرال، ایالتی، محلی یا دولت های غیر ایالات متحده شده یا در تعارض با الزامات مالیاتی اجتماع است. در سال 2005، KLD اختلاف مالیاتی را از نظارت شرکتی به اجتماعی جابجا کرد.
  5. نگرانی های دیگر: شرکت درگیر مناقشاتی شده که مخالفت جامعه را برانگیخته یا در مناقشات اجتماعی قابل توجه دیگر درگیر شده است.

 

دانلود مقالات ترجمه شده جدید مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR)

تنوع

نقاط قوت

  1. متصدی ارشد اجرایی شرکت یک زن یا عضوی از یک گروه اقلیت است.
  2. ارتقا: شرکت پیشرفت چشمگیری در ارتقاء زمان و اقلیت ها به ویژه در وضعیت خطی با مسئولیت های سود و زیان در شرکت داشته است.  
  3. هئیت مدیران: زنان، اقلیت ها، و/یا معلولان چهار کرسی یا بیشتر (بدون شمارش موارد همزمان دارای دو ویژگی) در هیئت مدیره دارند، یا اگر تعداد اعضای هیئت کمتر از 12 نفر است، یک سوم یا بیشتر از کرسی های هیئت را دارند.
  4. مزایای زندگی/کار: شرکت منابع کارگری قابل توجه یا برنامه هایی دارد که ملاحظات کار/زندگی مانند مراقبت از کودکان، مراقبت از سالمندان یا ساعت های کاری انعطاف پذیر را رعایت می کند.
  5. قرارداد بستن با زنان و اقلیت ها: شرکت حداقل 5% قرارداد فرعی دارد یا در غیر این صورت سابقه قوی در خرید و قرارداد با کسب و کارهای متعلق به زنان و/یا اقلیت ها دارد.
  6. استخدام افراد کم توان: شرکت برنامه های استخدام خلاقانه یا دیگر برنامه های منابع انسانی نوآورانه­ای برای افراد کم توان پیاده کرده است یا در غیر این صورت شهرت خوبی به عنوان استخدام کننده افراد کم توان دارد.
  7. خط مشی در مورد همجنس گرایان: شرکت خط مشی پیشرو قابل توجهی در جهت کارکنان همجنس گرا دارد. به طور خاص، شرکت منافعی برای همسران داخلی از کارکنان خود دارد. در سال 1995، KLD این نقطه قوت را اضافه کرد که اساساً نقطه قوت خط مشی های پیشرو همجنس گرایانه نامیده شد.

 

 

نگرانی ها

  1. اختلافات: شرکت جریمه های یا مجازات های مدنی قابل توجهی ناشی از اختلاف در استخدام زنان و اقلیت ها دارد یا در غیر این صورت درگیر اختلافات گسترده مربوطه به این گونه مسائل است.
  2. عدم نمایندگی: شرکت هیچ زنی در هئیت مدیران یا میان مدیران ارشد خود ندارد.
  3. نگرانی های دیگر: شرکت درگیر اختلافات تنوع است که تحت پوشش رده بندی های دیگر KLD نیست.

 

 

روابط با کارکنان

نقاط قوت

  1. روابط با اتحادیه ها: شرکت گام های استثنائی در برخورد منصفانه با نیروی کار اتحادیه­ای خود برداشته است. KLD نام این نقطه قوت را از روابط قوی با اتحادیه عوض کرد.
  2. خط مشی بدون اخراج: شرکت یه طور پیوسته یک خط مشی بدون اخراج داشته است. KLD از سال 1994 هیچ نقطه قوتی برای این اختصاص نداده است.
  3. سهمی کردن در سود نقدی: شرکت یک برنامه سهیم سازی در سود نقدی دارد که از طریق آن برای بیشتر نیروی کار خود توزیع سود داشته است.
  4. دخیل کردن کارکنان: شرکت کارگران خود را قویاً به دخالت و/یا مالکیت از طریق گزینه های سهام در اختیار آنها تشویق می کند. سهیم سازی در درآمد، مالکیت سهامی، تسهیم اطلاعات مالی یا شرکت در تصمیم گیری های مدیریتی.
  5. نقطه قوت مزایای بازنشستگی: شرکت برنامه قوی مزایای بازنشستگی دارد. KLD نام این نقطه قوت را از مزایای قوی بازنشستگی تغییر داد.
  6. نقطه قوت سلامت و ایمنی: شرکت برنامه های قوی سلامت و ایمنی دارد.
  7. نقاط قوت دیگر: شرکت مشوق های قوی ارتباط با کارکنان دارد که تحت پوشش رده بندی های دیگر KLD نیست.

سفارش ترجمه تخصصی مقالات حسابداری
 

 

نگرانی ها

  1. روابط با اتحادیه: شرکت سابقه ارتباط ضعیفی با اتحادیه دارد. KLD نام این نگرانی را از روابط ضعیف با اتحادیه تغییر داد.
  2. نگرانی های سلامت و ایمنی: شرکت به تازگی جریمه های قابل توجه یا مجازات های مدنی را برای تخلفات عمدی از استانداردهای سلامت و ایمنی کارکنان متحمل شده یا در غیر این صورت درگیر اختلافات عمده در مورد ایمنی و سلامت است.
  3. کاهش نیروی کار: در سال های اخیر شرکت کاهش های قابل توجه در تعداد نیروی های کار داشته است.
  4. نگرانی در مود مزایای بازنشستگی: شرکت طرح حقوق بازنشستگی تعریف شده کمتر از مقدار لازم یا برنامه های مزایای بازنشستگی نامناسبی دارد. در سال 2004، KLD نام این نگرانی را از نگرانی منافع/بازنشستگی تغییر داد.
  5. نگرانی های دیگر: شرکت درگیر اختلاف در روابط کارگری است که تحت پوشش رده بندی های دیگر KLD نیست.

 

 

محیط زیست

نقاط قوت

  1. خدمات و محصولات سودمند: شرکت درآمدهای قابل توجهی از محصولات سلامت، خدمات زیست محیطی یا محصولاتی دارد که کاربرد موثر انرژی را ارتقا می دهد، یا محصولات نوآورانه با مزایای زیست محیطی توسعه داده است.
  2. پیشگیری از آلودگی: شرکت برنامه های قوی پیشگیری از آلایندگی شامل کاهش انتشار و کاهش استفاده از مواد سمی دارد.
  3. بازیافت: شرکت یک کاربر عمده مواد بازیافتی در فرآیندهای تولید است یا یک عامل اصلی در صنعت بازیافت است.
  4. انرژی پاک: شرکت از طریق استفاده از انرژی تجدیدپذیر و سوخت های پاک یا افزایش بازدهی انرژی، تدابیر مهمی برای کاهش تاثیر خود بر تغییر اقلیم و آلودگی هوا اتخاذ کرده است. شرکت تعهد خود نسبت به ارتقاء خط مشی و شیوه های دوستدار محیطی زیست خارج از عملیات های خود را نشان داده است. KLD نام ان را از نقطه قوت سوخت های جایگزین به انرژی پاک تغییر داد.
  5. ارتباطات: شرکت اصول CERES را امضا کرده، گزارش های زیست محیطی حقیقی منتشر می کند یا سیستم های ارتباط داخلی موثری برای بهترین شیوه های دوستدار محیط دارد. KLD تخصیص نقاط قوت به این مسئله را در سال 1996 آغاز کرد و سپس این مسئله را با رده بندی شفافیت نظارت شرکت که در سال 2005 افزوده شد، ترکیب کرد. در فایل های قبل از 2005، این ستون دیده نمی شود. در همه برگه های گسترده این نقطه قوت در رده بندی شفافیت گنجانده شده است.
  6. دارایی، واحد و تجهیزات: شرکت دارایی، واحد و تجهیزات خود را عملکرد زیست محیطی نسبتاً بالا برای صنعت خود حفظ می کند. KLD از سال 1995 نقطه قوتی به این مسئله اختصاص نداده است.
  7. سیستم های مدیریت: شرکت از طریق گواهی ایزو 14001 و دیگر برنامه های داوطلبانه، تعهد جدی به سیستم های مدیریت نشان داده است. این نقطه قوت اولین بار در سال 2006 اعطا شد.
  8. نقاط قوت دیگر: شرکت تعهد جدی به سیستم های مدیریت، برنامه های داوطلبانه یا دیگر فعالیت های پیش گیرانه زیست محیطی نشان داده است.

 

 

نگرانی ها

  1. پسماندهای خطرناک: دیون شرکت بخاطر پسماندهای خطرناک از 50 میلیون دلار بیشتر شده یا شرکت به تازگی جریمه های قابل توجهی برای تخطی از مدیریت پسماند داده است.
  2. برنامه های مقرراتی: شرکت به تازگی جریمه ها یا مجازات های مدنی قابل توجهی برای تخطی از مقررات هوا، آب یا دیگر مقررات زیست محیطی پرداخته یا تحت قوانین هوای پاک، آب پاک یا دیگر مقررات مهم زیست محیطی، الگوی مناقشات قانونی (رفتار مناقشه آمیز) دارد.
  3. مواد شیمیایی تخریب کننده لایه ازن: شرکت در میان تولید کننده های عمده مواد شمیایی تخریب کننده لایه ازن مانند HCFCs، متیل کلروفرم، متیلن کلرید یا برومین هاست.
  4. انتشار عمده آلاینده ها: انتشار مواد شیمیایی سمی (تعریف شده توسط F.PA) از واحدهای منفرد به هوا و آب در میان شرکت ها جزء بالاترین شرکت های دنبال کننده KLD است.
  5. مواد شیمیایی کشاورزی: شرکت تولید کننده عمده مواد شیمیایی کشاورزی (یعنی حشره کش ها یا کودهای شیمیایی) است.
  6. تغییر اقلیم: شرکت درآمد زیادی از فروش ذغال سنگ یا نفت و محصولات سوختی مشتق از آنها به دست می آورد یا شرکت به طور غیر مستقیم از احتراق ذغال سنگ، یا نفت و محصولات سوختی مشتق از آنها درآمد کسب می کند. این شرکت ها عبارتند از تاسیسات برق، شرکت های حمل و نقل با ناوگان خودرویی، تولید کننده های خودرو و کامیون، و دیگر شرکت های تجهیزات حمل و نقل. در سال 1999، KLD نگرانی تغییر اقلیم را افزود.
  7. نگرانی های دیگر: شرکت درگیر اختلاف زیست محیطی شده است که تحت پوشش رده بندی های دیگر KLD نیست.

 

 

حقوق بشر

نقاط قوت

  1. سابقه مثبت در آفریقای جنوبی: سابقه اجتمایع شرکت در آفریقای جنوبی قابل توجه است. KLD در سال های 1994 و 1995 نقاط قوتی در این دسته بنید اضافه کرد.
  2. نقطه قوت روابط با افراد بومی: شرکت روابطی با افراد بومی نزدیک عملیات های پیشنهادی یا کنونی (درون یا بیرون ایالات متحده) ایجاد کرده است که به حق حاکمیت، سرزمین، فرهنگ، حقوق بشر و مالکیت معنوی آنها احترام می گذارد.
  3. نقطه قوت حقوق کارگر: شرکت شفافیت قابل توجهی در افشای اطلاعات منابع آنسوی دریاها و نظارت دارد یا روابط خوبی با اتحادیه ها در بیرون از ایالات متحده دارد و ابتکارهای مرتبط با حقوق کارگری را برعهده گرفته است که KLD آن را چشمگیر یا نوآورانه می داند. در سال 2002، نقطه قوت حقوق نیروی کار اضافه شد.
  4. نقاط قوت دیگر: شرکت ابتکارهای حقوق بشری استثنائی مانند شفافیت یا افشای اطلاعات در مورد مسائل حقوق بشری یا بر عهده گرفته است یا در غیر این صورت رهبری صنعت یا مسائل حقوق بشری را برعهده دارد که در رده بندی های حقوق بشری  KLD لحاظ نشده است.

 

سفارش ترجمه تخصصی مقالات حسابداری
 

 

نگرانی ها

  1. آفریقای جنوبی: شرکت در عملیات خود در آفریقای جنوبی با اختلاف اتی روبرو شده است. KLD از سال های 1991 تا 1994 نگرانی هایی به این مسئله اختصاص داد.
  2. ایرلند شمالی: شرکت عملیات هایی در ایرلند شمالی دارد. KLD از سال های 1991 تا 1994 نگرانی هایی به این مسئله اختصاص داد.
  3. نگرانی های برمه: شرکت عملیات ها یا دخالت مستقیم در برمه یا منابعی از آنجا داردو KLD از سال 1995 شروع به اختصاص نگرانی هایی به این مسئله کرد.
  4. مکزیک: عملیات های شرکت اختلافات تازه عمده­ای به ویژه در برخورد با کارکنان یا تحلیل رفتن محیط زیست داشته است. KLD از سال های 1995 تا 2002 نگرانی هایی به این مسئله اختصاص داد.
  5. نگرانی های حقوق کارگر: عملیات های شرکت منجر به مناقشات عمده جدید در خصوص استانداردهای کار در زنجیره تامین آن شده است.
  6. نگرانی های روابط با افراد بومی: شرکت درگیر مناقشاتی با افراد بومی (داخل یا خارج از ایالات متحده) شده است که نشان می دهد شرکت احترامی به حق حاکمیت، سرزمین، فرهنگ، حقوق بشر و مالکیت معنوی آنها نمی گذارد. KLD از سال 2000 نگرانی هایی به این مسئله اختصاص داد.
  7. آفریقای جنوبی: شرکت در عملیات در آفریقای جنوبی درگیر اختلافاتی شده است.
  8. نگرانی های دیگر: عملیات شرکت موضوع اختلاف های عمده حقوق بشری شده که تحت پوشش رده بندی های KLD نیست.

 

سفارش ترجمه تخصصی مقالات مدیریت
 

 

محصول

نقاط قوت

  1. کیفیت: شرکت یک برنامه کیفیت طولانی مدت بخوبی توسعه یافته در کل شرکت دارد یا برنامه کیفی دارد که در صنعت ایالات متحده استثنائی دانسته می شود.
  2. تحقیق و توسعه/نوآوری: شرکت بخاطر تحقیق و توسعه در صنعت خود پیشرو است و محصولات نوآورانه زیادی به بازار عرضه می کند.
  3. منافع برای افراد محروم به لحاظ اقتصادی: شرکت بخشی از ماموریت اصلی خود را به تدارک کالاها یا خدمات برای افراد محروم اختصاص داده است.
  4. نقاط قوت دیگر: محصولات شرکت مزایای اجتماعی قابل توجهی دارد که برای این صنعت بسیار غیر معمول یا منحصربفرد است.

 

 

نگرانی ها

  1. شرکت به تازگی جریمه ها یا مجازات های مدنی قابل توجهی متحمل شده یا درگیر مناقشه مهم یا اقدام قانونی مهمی در خصوص ایمنی محصولات و خدمات خود بوده است.
  2. نگرانی های بازاریابی/عقد قرارداد: شرکت به تازگی درگیر مناقشه مهم بازاریابی یا قراردادی شده یا جریمه ها یا مجازات های مدنی قابل توجهی در خصوص شیوه های تبلیغات، کلاهبرداری از مصرف کننده یا قراردادهای دولتی متحمل شده است (قبلاً: اختلافات بازاریابی/قراردادها).
  3. مخالف تشکیل اتحادیه: شرکت به تازگی بخاطر تخلف های ضدیت با اتحادیه ها مانند تثبیت قیمت ها، ساخت و پاخت یا قیمت گذاری آمرانه متحمل جریمه های سنگین یا مجازات های مدنی شده است و یا درگیر مناقشه عمده در خصوص مقررات اتحادیه­ای شده است.
  4. نگرانی های دیگر: شرکت اختلاف های زیادی بخاطر فرانشیز خود دارد؛ یک واحد برق با مسائل ایمنی هسته­ای، مسائل محصولات معیوب است یا درگیر مناقشات دیگر مربوط به محصول است که تحت پوشش رده بندی های KLD نیست.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی