سفارش ترجمه تخصصی مدیریت و حسابداری

سفارش ترجمه تخصصی مدیریت و حسابداری؛ دریافت مقاله آماده ترجمه شده؛ مقالات انگلیسی ISI معتبر و جدید

سفارش ترجمه تخصصی مدیریت و حسابداری

سفارش ترجمه تخصصی مدیریت و حسابداری؛ دریافت مقاله آماده ترجمه شده؛ مقالات انگلیسی ISI معتبر و جدید

در این وبلاگ، جدیدترین مطالب و مقالات مربوط به رشته مدیریت و حسابداری قرار داده خواهد شد

ترجمه مقاله کسب و کار و نوآوری

چهارشنبه, ۱۶ آذر ۱۴۰۱، ۰۵:۵۸ ب.ظ

 

این کتاب در زمینه دیدگاه و تعریف نواوری از نگاه لاتین ها است. از آنجاییکه نوآوری به یک بخش ضروری راهبرد رقابتی جهانی تبدیل شده است، هم چنین به مفهومی تبدیل شده است که می تواند به خاطر مفاهیم و تعابیر زیادی، گیج کننده باشد. ما با استفاده از تحقیقات و کار مطالعه تاثیر پروژه، توانسته ایم الگوهایی را آشکار نماییم که فرهنگ های مختلف، نواوری را چطور تعریف می کنند. در اینجا، ما تلاش خود را بر لاتین ها متمرکز نموده ایم، گروهی که نقش بسزایی را در روندی ایفا می کند که ایالات متحده در موقعیت رقابت با سایر ملل برای دهه های متمادی پیشرو، قرار خواهد گرفت.

سفارش ترجمه تخصصی رشته مدیریت

 

تاثیری که لاتین ها بر جامعه ایالات متحده، به طور خاص، دارند، قابل توجه است. آنچه آغاز شده است و هنوز هم ادامه دارد، نقل مکان مهاجرینی است که به ایالات متحده می آیند و "رویای امریکا" را دنبال می کنند، به سرعت به ماجرای گروهی از افراد تبدیل می شود که به صورت یک نیروی پیشتاز در رقابتی بودن امریکا در قرن بیست و یکم پدید خواهد آمد. ماجرای لاتین، ممکن است در طیف وسیعی از کتب دیده شود که داستان "چیکانو، به ترتیب وقایع شرح می دهد در حالیکه هم چنین درباره کشمکش های پناهندگان کوبائی به ما می گوید که خانواده های خود را در آن جزیره ترک کردند اما کسب و کارهای بادوام و پایداری را در ایالات متحده خلق نمودند. هم چنین انتقال ادبیات از داستان های افرادی را دیده ایم که در زندگی های روزانه خود بر موانع غلبه کرده اند در کتاب هایی که چطور در بازار لاتین فروش داشته باشیم یا چطور استعداد لاتین را بکار بگیریم. داستان لاتین هم چنین به رشد و بلوغ خود ادامه می دهد زیرا ما دیدن رشد حرفه ای و شبکه سازی سازمان هایی مثل اتحاد اسپانیولی برای ترفیع شغلی (HACE) و جامعه ملی MBAهای اسپانیولی (NSHMBA) را می بینیم که از تحصیلات مقدماتی فراتر می رود و شبکه های حرفه ای را برای پیشرفت شغلی شکل می دهد.

این موضوع، ما را به این کتاب می رساند و  سه مولف قابل اعتراض، دانش و تجربه خود را برای ارائه مقالات مدیریت به نسل بعدی برای رهبری نیروی کار چند فرهنگی ترکیب می کنند. این سه نفر، قابل اعتراض هستند، از این نظر که تقریبا در همه کتبی که در زمینه لاتین نوشته شده است، توسط لاتین ها بوده است. مطمئنا این مساله قابل درک است اما به طور انحصاری یک چشم انداز لاتین را موجب می شود. جامعه ما، ترکیبی است و کسانی که در حال حاضر اقلیت محسوب می شود، در نهایت اکثریت خواهند شد و لاتین ها با  مردم همه زمینه ها، تعامل دارند، آنها را رهبری می کنند و با آنها کار می کنند. لذا، چرا تجارب دیگران در درک نواوری از یک چشم انداز فرهنگی به اشتراک گذاشته نشود؟

سفارش ترجمه تخصصی رشته مدیریت

مطمئنا، میشد این کتاب، به طور انحصاری از یک چشم انداز لاتین نوشته شود. اما آن رویکرد، واقعیتی را نادیده می گرفت که کسب و کارهای موفق، در سیلوها کار نمی کنند حتی بیشتر در زمینه اعمال نفوذ قابلیت های ابتکاری یک نیروی کار چند فرهنگی. لذا، منجر به نگارش این کتاب با موضوع مدیریتی شد که به نیاز شرکت های گروهی برای درک این مساله می پردازد که فرهنگ، بر تلاش های نواوری اثر دارد. نتیجتاً، نواوری باید با یک چشم انداز علمی بدست آید که هم چنین بکارگیری عملی را تلفیق می کند.

ما تحقیقات خود را از مطالعه اثر پروژه هم چنین چارچوب ENOVALE™ مبتنی بر شیوه خود، به اشتراک می گذاریم. این کار، تعریف نواوری را به گونه ای محدود می کند که توسط فرد مشاهده (درک) می شود. از این دیدگاه، تحقیقات ما، سه شیوه نواوری را شناسایی نموده است که مورد مواجهه قرار گرفته اند (تجربه شده اند):

  • یک محصول، فناوری یا خدمت جدید
  • یک محصول، فناوری یا خدمت بهبود یافته
  •  یک محصول، فناوری یا خدمت تغییر یافته برای مثبت

سازمان ها با استفاده از این کتاب به عنوان یک مبنا، برنامه های خود را با هم تراز نمودن تیم های خود برای موفقیت نواوری می سازند. ما نتایج تحقیق خود را با توجه به لاتین در کل امریکای شمالی و جنوبی در این کتاب، نشان خواهیم داد و اینکه این گروه ها چطور برای شکل دهی یک واحد بهم پیوسته یکی می شوند.

سفارش ترجمه تخصصی رشته مدیریت

ما یک رویکرد راهبردی را در توسعه این اثر اتخاذ نموده ایم، زیرا در ایجاد یک زیرساخت نواوری ملی، حائز اهمیت است. دموگرافی لاتین، از همه بیشتر به رشد تاثیرات فرهنگ عمومی و یک بخش از بازار بالقوه قوی وابسته است. به ندرت به نواوری وابسته است. لذا، ما یک پیش زمینه را به شیوه ای ارائه می دهیم که این دموگرافی پدید آمده است، تحقیقات اصلی خود را به اشتراک می گذاریم، با نمونه ها نشان می دهیم و پیشنهاداتی را در زمینه بکارگیری قابلیت های این گروه برای نواوری ارائه می نماییم. نیت ما، ارائه مبنایی به شما برای شناسایی، تعریف، همترازی و گنجاندن فرهنگ نواوری در کل سازمان تان است. در این کتاب (کتاب سوم ما)، برای شما بینش خود نسبت به توسعه نیروی کار لاتین را برای بکارگیری نواوری مطرح می نماییم. لاتین ها، بزرگترین گروه قومی واحد برای انتقال فرهنگ به ایالات متحده هستند. همبخشی آنان در رشد اقتصاد امریکا و رقابتی بودن امریکا، مستلزم این امر خواهد بود که لاتین ها، منصب های دارای مسئولیت بیشتری را با تاکید بیشتر بر قابلیت های نواوری در حال توسعه بپذیرند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی