سفارش ترجمه تخصصی مدیریت و حسابداری

سفارش ترجمه تخصصی مدیریت و حسابداری؛ دریافت مقاله آماده ترجمه شده؛ مقالات انگلیسی ISI معتبر و جدید

سفارش ترجمه تخصصی مدیریت و حسابداری

سفارش ترجمه تخصصی مدیریت و حسابداری؛ دریافت مقاله آماده ترجمه شده؛ مقالات انگلیسی ISI معتبر و جدید

در این وبلاگ، جدیدترین مطالب و مقالات مربوط به رشته مدیریت و حسابداری قرار داده خواهد شد

گسترش کارکرد کیفی یکپارچه در توسعه محصول جدید- مورد مطالعه: سیستم های شناسایی بیومتریک

QFD Integrated in New Product Development - Biometric Identification System Case Study

چکیده

در مقاله حاضر تلاش برای یکپارچه سازی روش گسترش کارکرد کیفی (QFD) در چرخه توسعه محصول جدید انجام شده است. ما به ارائه روش ارزیابی نظرات مشتریان در طراحی نوآورانه محصولات می پردازیم. نتایج پس از استفاده از روش متمرکز برروی مرحله اول در هر دو فاز طراحی و توسعه محصول واقعی بدست امده است. برای مطالعه موردی نوآورانه،محصولی که به تازگی ثبت شده است با یک شناسایی بیومتریک در سیستم برای موارد اضطراری در نظر گرفته شده است. روش پژوهش براساس روش انتقال برای توسعه محصولات نوآورانه بوده است. در زمینه توسعه محصول جدید ما برای مراحل پژوهش اقدام کرده و QFD در میان متخصصان رشته های مختلف مانند مدیریت ،کیفیت ،برنامه نویسی کامپیوتر و پزشکی ارائه نموده ایم. روش زیر مراحل کلی از فرمالیسم QFD را نشان می دهد که شامل توسعه یک مدل ریاضی است که دارای یک شاخص عمومی بوده و سطح نیاز مشتری را براساس ویژگی های فنی طراحی و یا توسعه محصولات جدید بدست می دهد.

کلمات کلیدی: نوآوری ،کیفیت،توسعه محصول جدید،اثرانگشت

سفارش ترجمه مقاله مدیریت

 

1-مقدمه

در دنیای رقابتی کسب و کار،موضوع توسعه سریع فناوری های جدیدی و تغییرات مداوم درنیاز های مشتری مورد نظر است که با توجه به تحقیق گارسل  و زیدلر در سال 1993،روش های جدیدی در توسعه محصول توسعه محصول جدید در نظر گرفته شده است. برای این کار ،اجازه دهید ما داستان های نواورانه گذشته را مرور کنیم. استیو جابز بنیان گذار و مدیرعامل شرکت اپل به طور گسترده ای به عنوان یکی از نواوران موفق در تاریخ محسوب می شود. اسرار نوآوری آن توسط گالو در سال 2010 ارائه شد و نتایج با اطمینان در مورد محصولات ارائه شد . در طول توسعه شرکت اپل ،تنها شرکت بزرگ که دسترسی به فناوری های نوین و روشهای نوآورانه را داشت،این شرکت بود. در حال حاضر،مشتریان نیز دسترسی به آنها داشته و می توانند تصمیم بگیرند که چه محصول نوآورانه ای را می خواهند. در روش استیو جابز قطعا مشتریان با اهمیت بالایی بوده اند. اما بیشتر آنها آشنا با فناوری های نوین بوده اند. به عبارت دیگر،وجود یک پایه به نام مشتری می توانست ایده های جدیدی را ارائه کند. در حال حاضر،ایده های جدیدی را نمی توان بدون درنظر گرفتن مشتریان ارائه نمود. این مزیت استیو جابز در اینجا می باشد. چرخه عمر محصول نوآورانه و چهارچوب توسعه محصول جدیدی مورد نظر است. در این زمینه ،روش QFD می تواند به منظور استفاده جهت جلوگیری از توسعه یک محصول جدیدی که ممکن است در بازار موفق نباشد و همچنین به حداقل رساندن هزینه های توسعه مورد نظر است. این نشان دهنده یک ابزار است که می تواند به شرکت کمک کند تا برای توسعه محصولات جدیدی و به صورت موفق یا به منظور بهبود انها از طریق یک سری از نواوری های مربوط اقدام کند که با شروع فرایند تولید ایده بوده و پایان آن با ارائه محصول به بازار است. اما روش QFD که توسط چان و  وو در سال 2002 اعلام شده است،روشی است که در ان نظرات مشتریان در ویژگی فنی محصول وارد می شود و توسعه محصول جدید به صورت یکپارچه می باشد که به دلیل نیاز به یک توسعه محصول جدید موفق تعریف می شود. و این برای اولین بار براساس نظرات مشتریان بوده و شرکت ها می توانند یک توان بالاتری را از خود ارائه دهند. در واقع،حدود   50%از محصولات جدیدی در بازار دچار شکست می شود و بزرگترین دلیل برای این شکست از طرف محصولاتی است که نمی تواند نیازهای مشتریان را برآورد کند. مطالعه حاضر با استفاده از روش QFD در توسعه محصول جدید برروی یک سیستم شناسایی بیومتریک اضطراری انجام شده است. رد مقاله حاضر تلاش برای تجدیدی نظر در روش QFD برای یک روش به منظور حمایت از توسعه محصول جدید ارائه شده که قبلا توسط شیو و جیانگ و تو در سال 2007 مورد استفاده قرار گرفته است. سیستم شناسایی بیومتریک برای موارد اضطراری با استفاده از یک روش ذخیره سازی اطلاعات پزشکی براساس شناسایی بیومتریک می باشد و سوابق پزشکی اجاره می دهد که پزشک شخص به صورت اورژانسی به تاریخچه پزشکی بیمار دسترسی داشته  و به شناسایی مشکلات او بپردازد که این می تواند تعیین مسیر مراقبت های بهداشتی را تسهیل کند. . این محصول نوآورانه با حذف روسش های کلاسیک نارسا و با بهینه سازی زمان پاسخ و تسهیل دسترسی و حصول اطمینان از امنیت در رابطه با اطلاعات پزشکی اولیه بوده که برای موقعیت های اضطراری در نظر گفته می شود و نشان دهنده یک رویکرد جدیدی ذخیره سازی اولیه اطلاعات درمانی براساس شناسایی بیومتریک با استفاده از سنسور اثر انگشت می باشد.

2-روش تحقیق

در روش تحقیق ما،کار گروهی منظمی به منظور توسعه محصولات جدیدی با توسعه محصول جدید برای مراحل پژوهش استفاده می شود و QFD براساس متخصصان رشته های مختلف مانند مدیریت کیفیت ،الکتروینک،برنامه نویسی کامپیوتر و داروشناسی بوده است. روش مورد استفاده در پزوهش ما با انجام تجزیه و تحلیل QFD شامل تجزیه و تحلیل مدل ریاضی است که توسط یک شاخص عمومی ارائه شده است و سطح نیاز مشتری را به ویزگی های فنی محصول نوآوری را طراحی یا توسعه می دهد. روش زیر مراحل کلی از فرمالیسم QFD ر ابا توجه به تحقیقات آکائو در سال 1997 نشان می دهد. اما به منظور ارائه پبشنهادات جبرانی،ما استفاده از توابع توزیع های مختلف را برای خصوصیات با درجه سختی مختلف از ویژگی های کیفیت و تعمیم ماتریس ارتباطی با فرم نامتقارن را با توجه به وابستگی های مختلف بین ویژگی های کیفیت و میزان دستیابی به هر یک از ویژگی های کیفیت را ارائه می کنیم. با استفاده از این ماتریس نفوذ در میان مشتریان لازم بوده و یژگی کیفیت رصد می شود. ماتریس نفوذ همراه با ماتریس دستاورد تعیین کننده ماتریس رابطه بوده و درنتیجهماتریس رابطه شامل مقادیر دقیق حاصل از اندازه گیری به جای براورد کلی می باشد.

در حال حاضر،ما برخی از عناصر کلیدی به کار می بریم که به اثبات کاربرد روش QFD در زمینه توسعه محصول جدید در حال حاضر دارد. کاربرد QFD در توسعه محصول جدید مستلزم رصد نظرات مشتریان به صورت یکپارچه در هر مرحله از برنامه ریزی محصول برای اطمینان از رشایت مشتری می باشد. اولی به سوی درک مشتری با توجه به تحقیقات لای و هونگ و چای در سال 1998 نیاز است که به شناسایی ویژگی ها و پیامدهای مشتری پرداخته شود. مصاحبه ها و پرسشنامه های CRN ماتریس مورد نیاز مشتریان را با تمام الزامات مشخص شده براساس اولیت پر می کند که با توجه به رنگ قهوه ای و قهوه ای مایل به زرد و زرد گروه بندی می شود. تیم طراحی ویزگی ها با کیفیت اصلی محصولات نواورانه است که انتظارات کاربران را براورده می سازد. به عنوان یک نتیجه در ماتریس، ویژگی ها با کیفیت QCM ایجاد می شود وهمچنین  حاوی سطح دشواری موفقی برای هر مشخصه است. هر مشخصه با پیاده سازی فنی مربوط به خود و برای هدف تعریف می شود. تاثیرات ماتریس شامل مسیر توزیع با نیاز کاربران با ویژگی های کیفیت و ماتریس همبستگی وابستگی ای متقابل بین ویژگی ها را نشان می دهد. تیم فنی ویزگی های محصول و تیم آزمایش،پس از استفاده از روش های مختلف ارزیابی و اعتبارسنجی،سطح موفقیت هریک از مشخص ها را براورد نموده و در نتیجه ماتریس دستاورد را تعیین می کند. ماتریس دستاورد و تاثیرات تعیین ماتریس مشخص می شود. این ماتریس نشان می دهد که سطح مورد نیاز مشتریان با ویژگی های با کیفیت مناسب اجرا شده است. براساس این ماتریس ما می توانیم محاسبات خود را انجام دهیم.

سفارش ترجمه مقاله مدیریت

شکل1:روش QFD

3-یافته ها و نتایج

ما برای محصولات نواورانه خود،مدل بیومتریکی را ارائه نموده ایم که با استفاده از روش QFD در سیستم شناسایی توسعه محصول جدید برای موارد اضطراری بوده است. تمرکز بر نظارت مشتریان می باشد.

 

شکل2:دسته بندی های مشتریان

 

 

شکل3:اولویت بندی نیازهای مشتریان

بنابراین ما شناسایی نیازهای مشتریان را به شرح زیر انجام دادیم.

CR1: استقلال

CR2: بهره وری

CR3: امنیت و ایمنی

CR4: قابلیت انتقال

CR5: دقت

CR6: قیمت مقرون به صورفه CR7: گارانتی و بیمه و خدمات به روز رسانی

گروه مشتریان مورد استفاده برای این فاز جهت ثبت نظراتشان در چند دسته بوده اند که در شکل 2 نشان داده شده است. این الزامات  در هر سطح از مشتریان اولویت بندی شده و سپس اهیمت هریک از نیازها مشخص می شود. همانطور که در شکل 3 رائه شده است. وضعیت فعلی توسعه محصول شامل طراحی نمونه اولیه و اعتبار است. از این مرحل می توان نتیجه گرفت که کل 19 ویژگی به کیفیت از محصول نواورانه مربوط به CR می باشد. استراتژی های اتخاذ شده برای تعیین هر کنترل کیفیت مربوطه بوده و سپس وابستگی CR به کنترل کیفیت مورد نظر می بشد که برای کل دستاوردهای CR توسط کنترل کیفیت است. به عنوان مثال برای CR1 یعنی استقلال چهار نتیجه کنترل کیفیت به شرح زیر است.

QC1: قابلیت شروع و توقف دستگاه

QC2: توان حالت اتوماتیک برای صرفه جو

QC3: انرژی با سیگنال پایین

QC4: امکان استفاده از یک یا دو باتری

ما از این روش برای محاسبه ارزش شاخص در حال حاضر برای محصول نوآورانه و توسعه آن استفاده نمودیم که اساس آن مقایسه برای مراحل بعدی توسعه محصول جدید را فراهم می کند. مقدار بدست آمده با استفاده از این روش در مرحله طراحی قرار می گیرد که برای توسعه یک نمونه اولیه شامل محصول نواورانه ما به مقدار 63.85% است که در شکل 4 دیده می شود. این مقدار قابل تداوم برای یک محصول موفق است که ثبت محصول توسط لبا و دوبرا و لونیکا در سال 2014 انجام شده است. در مرحله بعد، همراه با تولید کنندگان،همان روش برای توسعه و اعمال مراحل پیاده سازی به کار گرفته می شود. روش توسعه یافته ما تعیین کننده نیاز حداقل مشتری از ویژگی های محصول است. بسته به رده شناسایی، استفاده از دیگر تکنیک های مصاحبه وجود خواهد داشت و افزایش فاز مورد نیاز برای تعدادای از این افراد در این رده وجود خواهد داشت.

 

سفارش ترجمه مقاله مدیریت

سفارش ترجمه مقاله مدیریت

سفارش ترجمه مقاله مدیریت

سفارش ترجمه مقاله مدیریت

شکل4:شرایط برای مرحله طراحی

4-نتیجه گیری و توصیه

این مقاله از روش QFD  برای کاربرد ان در یک رویکرد توسعه محصول جدید استفاده نموده است. شناسایی بیومتریک یک محصول نوآورانه نیاز به همکاری متخصصانی از حوزه های مختلف دارد. استفاده از روش QFD در روش توسعه محصول جدید به صورت یکپارچه در این مقاله ارائه شده است و آن را می توان به عنوان یک رویکرد قابل قبول برای توسعه محصولات میان رشته ای نواورانه در نظر گرفت. روش QFD براساس توسعه محصول جدید این امکان را به طور مداوم به وجود می اورد که وضعیت فعلی محصول جهت توسعه با استفاده از این شرایط  یک شاخص عمومی محاسبه براساس مدل ریاضی است که در روش ما تعبیه شده است را می دهد. این شرایط نشان دهنده سطح نیاز دستاورد مشتری با کیفیت برای ویژگی های محصول جدیدی می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی