سفارش ترجمه تخصصی مدیریت و حسابداری

سفارش ترجمه تخصصی مدیریت و حسابداری؛ دریافت مقاله آماده ترجمه شده؛ مقالات انگلیسی ISI معتبر و جدید

سفارش ترجمه تخصصی مدیریت و حسابداری

سفارش ترجمه تخصصی مدیریت و حسابداری؛ دریافت مقاله آماده ترجمه شده؛ مقالات انگلیسی ISI معتبر و جدید

در این وبلاگ، جدیدترین مطالب و مقالات مربوط به رشته مدیریت و حسابداری قرار داده خواهد شد

نمونه ترجمه تخصصی حسابداری و پوشش ریسک

پنجشنبه, ۲ آذر ۱۴۰۲، ۰۷:۲۱ ب.ظ

FAS133 براساس دو مهفوم ساده است: اینکه ارزش متعارف، بهترین و تنها معیار ارزیابی مشتقات است؛ و اینکه مشتقات باید در ترازنامه ثبت شوند. موارد موجود در ترازنامه، ریسک زیان را به سرمایه گذاران هشدار می دهند. ارزیابی ارزش متعارف، قواعدی اعمال خواهد کرد تا اینکه تمام مشتقات، یعنی مشتقات اوراق بهادار یا خارج از بورس، بطور یکسان تلقی شوند.

ثبت سفارش ترجمه تخصصی

 

تفکر قانونگذاران این است که اگر قانون با انعطاف پذیری کافی نوشته شود، مساوی با ابزار مشتقه عمل خواهد کرد. کاربرد کنترل شده مشتقات برای مدیریت ریسک افزایش یافته و ریسک مالی، پهنه سیستم را کاهش خواهد داد. مدل U.S. FAS133 ، به جای شناسایی مشتقات توسط نوع قرارداد همانند سیستم گزارش مالی بین المللی (IFRS)- ازطریق تعریف توصیفی به شناسایی آنها پرداخت. این تعریف، از قراردادهای مشتق قدیمی همچون " قراردادهای آتی، پیمان آتی، اختیار معامله، سوآپها" استفاده کرد. همچنین قوانین برای استفاده از مشتقات در بخشهای ریسک عمده بازار نوشته شدند: ریسک نرخ سود، ریسک ارز خارجی، ریسک قیمت کالاها، و ریسک قیمت سهام. علیرغم هشدار وارن بافت و چارلی مونگر، مبنی بر اینکه مشتقات همچون "سلاح کشتار جمعی مالی" هستند، با کاربرد مشتقات در زمینه های جدید ریسک همچون اعتبار، قوانین به جای خود ماندند.

و سپس، قانونگذارن حسابداری آمریکا، قوانین را یک گام بیشتر توسعه دادند تا شامل عقود یا بخشی از عقود و فعالیت های تامینی باشند که تطابق آنها با مفاهیم مالی چهار قرارداد عمده، در چهار زمینه ریسک عمده مشکل می باشد. قوانین به مشتقات تعبیه شده، مشتقات خارجی در مقابل مشتقات داخلی و استراتژیهای تامینی آنها، ابزار تامینی -غیر از مشتقاتی همچون موارد استفاده شده برای پوشش ریسک ارز خارجی و عقود رهن معین- اعمال شدند. بسیاری از آنها، پیچیدگی روز افزون FAS133 را از نظر قانونی حل نشدنی می دانستند، ولی با تکامل راه حل های AI این پیچیدگی ها حل شدند.

با این حال، عقود معینی که منطبق با تعریف مشتق بودند، به وسیله قانونگذاران کنار گذاشته شدند. این مورد به مشتقات سهام شرکت، خصوصیات عقود مشتق تعبیه شده در امور مالی معین، مشتقات کالای معین که تحویل کالا، مهمتر از حل مسائل مالی است- و عقود سهام کارگران مربوط است که بعنوان قرارداد غرامت پیچیده در مسائل ارزیابی تلقی می شوند.

محققین به هنگام جستجو برای راه حلهای AI، احتمالا اهداف خود را نادیده بگیرند. این کار راه را برای ارائه مدلهای پایه توسط توسعه دهندگان AI باز می کند، تا بر اساس آن راه حلهایی را ارائه دهند.

3.1 نیاز به AI جهت اجرای FAS133

مدل FAS133 دو مسئله حسابداری را معرفی کرد که هرکدام مناسب راه حلهای AI می باشند.

اولا، قانون شناسایی ترازنامه به معنی این است که تعدیل ارزش و تعیین ارزش بازار، بر اساس مدل های مالی با اهداف حسابداری را باید یکسان تلقی کرد. این کار نیاز به راه حلهای AI را نشان می دهد که قیمت مستقیم بازار برای مشتقات تجاری را کسب خواهند کرد. اگر مشتقات خارج از بورس (OCI) باشند و مشتقات اوراق بهادار نباشند، راه حل AI باید از انتخاب مدلهای ارزیابی مناسب و ورودیهای آنها، جهت دستیابی به ارزش قرارداد حمایت کند. اساس مدل های مالی، برآورد تعدیل با ارزش بازارِ یکسان با روشهای تعیین ارزش تلقی شدند.

دوما، درهر تاریخ جدید، ارزش ترازنامه باید آپدیت شود. این کار به تفاوت ارزش متعارف، از یک دوره به دوره بعد منجر می شود. قانونگذاران حسابداری این تغییرات را در درآمدها ثبت کردند. ولی هدف قوانین حسابداری تامینی، نیاز به حذف این ورودی با ورودی تهاتری و به امید آوردن اثر درآمد به 0$ بود. اگر توسعه دهندگان AI و حسابداران، در کار حسابداری خود عالی باشند، هزینه مشتقات ناخواسته را می توان با نگهداری آنها در درآمدهای جامع برای مدتی، به تعویق انداخت.

به خاطر وجود سوالات در زمینه توانایی حسابداران برای کسب تخصص در زمینه موضوعی، پیچیدگی قوانین، نیاز به راه حلهای AI را باعث شد (لگایدر 2013، 2014).

4.1 FAS133 به ASC Topic 815 طراحی شده و نیازبه AI را افزایش داد

با تکامل FAS133 به ASC Topic 815، اندازه آن به چندهزار صفحه رسید. تعداد آن حدود 1800 صفحه شد. قبل از تبدیل آن به ASC اصلاحات متعددی برروی آن اعمال شد.

برخی از قوانین اصلی FAS133 (بویژه FAS157 اندازه گیری ارزش متعارف) پیچیده بوده و نیازمند توزیع آن به استانداردهای مجزای حسابداری (تجزیه و تحلیل) می باشند (FASB, 2006). راهنمای اجرایی چندفصلی با عنوان "کتاب سبز" در نهایت به شکل GAAP معتبر درآمد (FASB 2009). از برخی حسابداریهای تامینی برای تعویق هزینه تغییرات مشتقات، به درآمد لازم برای بسط عملکرد قوانین حسابداری جامع FAS130 (FASB 1997) استفاده شد.

شایعاتی شنیده شد مبنی بر اینکه یک فرد می تواند در FAS133 مهارت کسب کرده و مقامات مالی ارشد (CFOها)، دارای GAAP مهارت هستند. قانون، خواستار دانش مالی سطح عالی برای مهارت در جزئیات مشتقات و فراست حسابداری عالی برای مهارت در فناوری ارزش متعارف مربوطه می باشد. مشتقات پیچیده، فرایند حسابداری را در معرض مهندسین مالی باهوش قرار می دهند.

این قانون حسابداران را وادار می کند تا همچون آمارگیران عمل کنند. انتخاب حسابداری تامینی از تست همبستگی و دیگر ادوات تست اثربخش استفاده می کند.

عملکرد و راه حلهای AI تضمین می کند که قوانین را می توان از طریق تخصص فنی اجرا کرد.

2. عملکرد AI برای FAS133

چالشهای FAS133 به خاطر الزامات حسابداری تامینی اجباری شدند.

1.2 فرصتهای AI در حسابداری تامینی

می توان از عملکرد AI برای ردیابی تطابق مشتقات با موارد تامینی و ارتباط مورد نیاز آنها، مدیریت ریسک علاوه بر نتایج حسابداری تامینی و اندازه گیری، گزارش و کنترل آشکارسازی درآمد تامینی ناقص استفاده کرد.

آرایه راه حلهای AI با ارزیابی در اکسل و تطابق حسابداری با تصمیمات مختلفی که قوانین حسابداری پیچیده برعهده مدیریت می گذارند، شروع می شود. از راه حلهای AI می توان استفاده کرد تا مطمئن شد که هر جنبه FAS133 برای مدیریت قابل دسترس هستند، و شامل "پوشش ریسک سرمایه گذاری خالص در سرمایه گذاری خارجی" تا "آزمون اثربخشی با استفاده از روش مشتق فرض" می باشد.

2.2 انتخاب حسابداری به اختیار مدیریت

FAS133 چندین گزینه در اختیار مدیریت قرار می دهد. FASB با این کار راهنمای اجرای حسابداری کامل را پیشنهاد نمی دهد. سازگاری با GAAP خطرناک است و این ریسک را می توان با راه حل AI صحیح کاهش داد.

4 شرکت بزرگ حسابداری برای محدود کردن این ریسک، بطور مستقل عمل کرده اند. از سال 1998، مونوگرف های دایره المعارفی را منتشر کرده اند که روشهای اجرای اختیاری مورد قبول آنها را نشان می دهند. این راهنما غیر معتبر است، ولی ریسک های حسابرس خارجی را محدود می سازد.

3.2 حسابداری در طول پوشش ریسک

وقتیکه انتخاب حسابداری تامینی (پوشش ریسک) صورت گرفت، چندین مرحله مناسب با راه حل های AI وجود دارد که باید طی شوند. حسابداری مشتقات و حسابداری تامینی، چندین فرصت AI پیشنهاد می دهند: ارزش مشتقات باید بروزرسانی شوند، رابطه آنها با مورد تامینی یا پورتفولیو باید تعیین شود، اعتبارسنجی مجدد حفظ و نگهداری شامل اثربخشی تامینی و بازیابی OCI بعد از تکامل مشتقات گزارش شود، توضیحات کیفی مشتقات و انتخاب حسابداری تامینی باید ثبت، آرشیو و بازیابی شود، نتایج مالی باید در افشاء حسابرسی ترسیم شود و کل اطلاعات باید در دفتر معین نهاد گزارش دهنده ترسیم شوند.

درخواست راه حل غیرسیستمی یا دستی از حسابدار، وظیفه ترسناک و غیرممکن است. هر متخصص مدیریت ریسک، خزانه و تجارت که سعی در اعمال FAS133 بدون راه حل AI  دارد، از عدم گزارش مالی یا انطباق حسابداری مطمئن است. مقامات دولتی همچون مجموعه C و هیئت که با حسابداری مشتقات بد مواجه می شوند، راه حلهای AI ناقص، این مشتقات بد را تشدید می کنند. این نیز به بیانیه مجدد در گزارش سالانه  Fannie Mae طی دهه گذشته منجر شد. شایعه تجاری اخیر "نهنگ لندن" در JPMorgan Chase به خاطر منع فرایند ارزش متعارف بود.

3. مولفه های اصلی راه حل AI برای حسابداری مشتقات

 براساس تجربه می دانیم که راه حل AI متغیر برای حسابداری مشتقات، باید حاوی مولفه های پایه باشد:

  1. هوش شناختی توانمند برای تشخیص نوع مشتق، با استفاده از چهار گروه اصلی (قراردادهای آتی، پیمان آتی، اختیار معامله، سوآپها) و یا تقسیم عقود مرکب به عقود
  2. هوش ارزیابی برای تطابق عقد معین با مدل ارزیابی یا محل بازار مناسب و توانایی پیشنهاد GAAP مورد ارزش متعارف با استفاده از موارد زیر
  1. تامین ارزش مستقیم از منابع بازار همچون تامسون رویتر یا بلومبرگ برای عملکرد تعدیل با ارزش بازار
  2. تامین اطلاعات با عوامل بازار (نرخ سود، نرخ ارز خارجی، نوسانات و غیره) برای استفاده بعنوان ورودی کارایی تعیین ارزش بر اساس مدل های مالی
  1. هوش سازگاری به معنی اطمینان از این که ارزش متعارف پیشنهادی و تغییرات آنها در مرزهای مقررات SEC و دستورات GAAP خواهد ماند
  1. پارامترهای سازگاری تضمین می کنند که داده های بازار توصیفی در شماره 1 بالا، از منبع مشابه برای مشتق معین گرفته شده اند
  2. برچسب های ارزیابی، استفاده از مدل مشابه برای فرایند تعیین ارزش بر اساس مدل های مالی را باعث شده و تغییرات در مدلهای فرایند ارائه شده در شماره 1، بخش b را مهار می کنند.
  1. هوش طراحی به برگردان نتایج از مراحل بالا به تحلیل تفاضلی و شرایط گزارشASC Topic 820 درباره ارزش متعارف، بویژه تعیین مشخصات هر ارزش متعارف در سطح 1، 2، 3 820 اجازه می دهد.
  2. هوش ارتباطی که طراحی مشتق را برای مورد تامینی پیشنهاد می دهد و از طریق شرایط قرارداد و یا مدت مورد انتظار آنها را پیگیری می کند. این هوش حسابداری مشتقات و موارد تامینی بعنوان واقعیت حسابداری مستقل را با واقعیت ساختگی، شامل جفت تامینی جایگزین می کند
  1. مشتق مشخص و مورد تامینی، متعادل شده و تغییر می یابد تا حسابداری مربوطه را پیشنهاد دهد
  2. نتایج تهاتر خالص با عنوان بی اثر، حسابداری یا خروجی را تولید می کند که به کاربر AI اجازه مشتق گیری این مقادیر را می دهد
  1. برای پایداری حسابرسی، تمام موارد بالا، باید دارای کیفیت و دوام کافی باشند.

4. چرا راه حل های AI بر عملکرد دستی برتری دارند

استفاده از مشتقات تامینی، مدیریت مالی نادری است که نیازمند سطح ضروری از تخصص دانش مالی و فراست حسابداری می باشد. برخی متخصصین مالی دارای تحصیلات مورد نیاز حسابداری هستند. تعدادی از متخصصیان حسابداری دارای تحصیلات مالی می باشند.

راه حل AI استاندارد، بدنبال فعالیت مشتق گیری و تامینی در بخش خزانه شرکت می باشد، درحالیکه کنترل و گزارش این فعالیت، در بخش کنترل کننده صورت می گیرد. کارهای کنترل و خزانه داری، بطور مستقل به مدیر ارشد مالی گزارش می دهند. عملکرد AI باید وارد دفتر کل شود، که گزارشات مالی براساس این دفاتر ارائه می شوند.

راه حل AI همچون منطقه کار خزانه داری، که مورد تایید کنترل کننده، حسابرس خارجی و هیئت یا کمیته مدیریتی است، ابزار مناسبی برای آموزش لازم فراهم خواهد آورد.FXpress  و  Trema, مثالهایی از راه حل منطقه کار می باشند که وقتی بعنوان راه حل FAS133 بعد از تعویق FAS137 پیشنهاد شدند، در بین اولین مواردی بودند که رعایت شدند. این راه حلها در نرم افزار شرکت همچون SAP و راه حلهای General Ledger همچون JD Edwards و Oracle یکسان سازی شدند.

کنترل انتخاب حسابداری FAS133 باید توسط گروه کنترل کننده اجرا شود. با این حال، حسابداران بندرت سطح تخصص مالی لازم و منطبق با مهارتهای مقامات مالی را کسب می کنند، مقاماتی که مسئول قرارداد مشتق و فعالیت های تامینی می باشند. راه حل AI این تقسیم بندی را پوشش می دهد. اگر راه حلهای AI بدرستی طراحی شوند، به خزانه دارها و کنترل کنندگان و کارکنان آنها اجازه ارتباط می دهند.

از مقامات مجموعه C و هیئت های آنها خواسته می شود تا صورت وضعیت مالی شرکتهای دولتی را تحت قانون Sarbanes Oxley امضاء و تایید کنند. این مقامات بر عملکرد AI تکیه می کنند که باید دقیق و به موقع باشد و همچنین بر جایگزین معقول برای تجربه و استنباط تکیه دارند.

رژیم آموزش عملکرد AI و خود AI جدید، به ریسک غیرعمدی منجر می شوند که کارکنان در زمینه AI آموزش خواهند دید، ولی در زمینه مفاهیم، قوانین و جزئیات استانداردهای حسابداری آموزش نخواهند دید. جاییکه استانداردی همچون FAS133 مفاهیم بازار سرمایه گذاری را در راه حلهای حسابداری وارد می کند، و تنها زیرمجموعه ای از حسابداران آموزش مالی مورد نیاز را کسب می کنند، راه حل AI نیاز به کسب تخصص وسیع را کاهش می دهد. با این حال، همزمان فقدان مهارت حسابداران در کتاب قوانین پیچیده را پنهان می کند.

همزمان، CFO باید مطمئن باشد که این حسابرس خارجی، مهارتهای لازم برای حسابرسی راه حل گزارشی عملکرد AI را دارد. از کارکنان گرفته تا حسابرسان خارجی، CFO و کنترل کنندگان از روز اول، دارای انگیزه قابل توجه برای اجرای راه حل AI و تامین آموزش لازم هستند تا اطمینان حاصل کنند که کل راه حل، از ورودی گرفته تا AI و نتایج گزارش حسابری قابل دسترس می باشند.

با این حال، ریسک اصلی حرفه حسابرسی به جای خود باقی است. مهارت در راه حلهای AI در بلندمدت ، نسبت به مهارت در قوانین حسابداری مقرون به صرف خواهد بود. ضمنا راه حل های AI همچون ربات های کارخانجات مونتاژ آجر و ملات جایگزین کارکنان خواهد شد.

چالش های حرفه از زمان ظهور AI شامل نیاز به تخصص حسابداران در زمینه AI و فناوری مربوطه به کاربران می باشد. ما قبلا دوره ای را وارد کردیم که در آن حسابداران فراست اجرای حسابداری دستی را دارند. AI بخش ضروری جعبه ابزار حسابداری شده است. AI ظرفیت و تمایل حرفه به آموزش اعضای خود در زمینه قوانین حسابداری را به چالش می کشد، که راه حل AI قصد رسیدگی به آنها را دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی