سفارش ترجمه تخصصی مدیریت و حسابداری

سفارش ترجمه تخصصی مدیریت و حسابداری؛ دریافت مقاله آماده ترجمه شده؛ مقالات انگلیسی ISI معتبر و جدید

سفارش ترجمه تخصصی مدیریت و حسابداری

سفارش ترجمه تخصصی مدیریت و حسابداری؛ دریافت مقاله آماده ترجمه شده؛ مقالات انگلیسی ISI معتبر و جدید

در این وبلاگ، جدیدترین مطالب و مقالات مربوط به رشته مدیریت و حسابداری قرار داده خواهد شد

نمونه ترجمه های رشته مدیریت

جمعه, ۱۱ فروردين ۱۴۰۲، ۰۴:۲۵ ق.ظ

تحصیلات، تخصیص و سود در نیوزیلند: تحصیلات بیشتر؟

چکیده- این مقاله افزایش مشارکت در آموزش عالی نیوزیلند و پیامدهای آن بر رابطه بین سطوح تحصیلات و سطوح شغلی را بیان می دارد. تحصیلات کم کاهش یافته و تحصیلات تکمیلی افزایش می یابد. این به معنی ناکارآمدی اجتماعی یا خصوصی نیست، همانگونه که سالهای مربوط به تحصیلات تکمیلی باعث افزایش نرخ سود مثبت می شود. مشخصه عمومی تابع درآمد، به مدلهای تخصیص بازار کار مربوط می شود. این تابع شامل مشخصه سرمایه انسانی و مشخصه رقابت شغلی بوده و نسبت به هردو برتری دارد.

 

ثبت سفارش ترجمه تخصصی مدیریت

 

 

آیا آموزش اقتصاد، به شهروندان بد منجر می شود؟ تاثیر آموزش اقتصاد در ژاپن

چکیده- آیا مطالعه اقتصاد، ذهن مشارکتی دانشجویان را دلسرد می کند؟ چندین پژوهش اجرایی در ایالات متحده آمریکا به این نتیجه رسیده اند که پاسخ، بله است. محققین به اجرای یک سری آزمایش و پرسشنامه اقتصادی برای بررسی این مسئله در ژاپن پرداختند. نتایج آزمایش معمای زندانی و پرسشنامه های کالاهای عمومی هیچ تفاوتی بین رفتارهای متخصصین و غیرمتخصصین اقتصادی نشان ندادند. منحصربفردبودن متخصصین اقتصادی، در پاسخ آنها به  سوال زیر بدست می آید: آیا نسبت به پول ،رفتار امانتدارانه دارند یا نه. درصد متخصصین اقتصادی که نشان دادند رفتار امانتدارانه دارند، بطور معنی داری کمتر از دانشجویان رشته های دیگر بود.

 

 

توانمندسازی والدین: تاثیر اطلاعات مکرر بر موفقیت دانش آموزان

چکیده- برای خودکارسازی جمع آوری و ارائه اطلاعات مکرر جهت پیشرفت تحصیلی والدین، از مشارکت فناوری پیام رسانی متنی با سیستم های اطلاعاتی مدرسه استفاده می کنیم. در آزمایش بین 22 مدرسه، از این فناوری برای ارسال هفتگی و خودکار پیامها به والدین درباره تکالیف، نمرات و غیبت کلاسی دانش آموزان استفاده می کنیم. پنج پیامد اصلی را از قبل مشخص کردیم. مداخله باعث کاهش شکست تحصیلی تا 38%، افزایش حضور کلاسی تا 17% و افزایش حافظه می شود. اثرات مثبت آن بر دانش آموزانی با GPA کمتر از متوسط و دانش آموزان دبیرستانی بیشتر بود. هیچ تاثیری بر نمرات آزمون وضعیت دیده نشد، اگرچه امتحاناتی که برای دانش آموزان جدید و صفر بودند، ادامه نیافتند؛ دانش آموزان برای تکمیل این امتحانات زمان کمتری صرف کردند. در مقابل، بهبود معنی داری در نمرات کلاسی داشتیم. نتایج ما نشان می دهند که این فناوری می تواند عملکرد دانش آموزان را با هزینه کم بهبود بخشد.

 

 

تحصیلات، تخصیص و سود در نیوزیلند: تحصیلات بیشتر؟

چکیده- این مقاله افزایش مشارکت در آموزش عالی نیوزیلند و پیامدهای آن بر رابطه بین سطوح تحصیلات و سطوح شغلی را بیان می دارد. تحصیلات کم کاهش یافته و تحصیلات تکمیلی افزایش می یابد. این به معنی ناکارآمدی اجتماعی یا خصوصی نیست، همانگونه که سالهای مربوط به تحصیلات تکمیلی باعث افزایش نرخ سود مثبت می شود. مشخصه عمومی تابع درآمد، به مدلهای تخصیص بازار کار مربوط می شود. این تابع شامل مشخصه سرمایه انسانی و مشخصه رقابت شغلی بوده و نسبت به هردو برتری دارد.

 

 

آموزش و مدت بیکاری

چکیده- این مقاله به بررسی رابطه بین سطح آموزش و احتمال استخدام مجدد می پردازد. مدلهای نظری تحقیق پیش بینی می کنند که در پایین ترین سطوح، آموزش بیشتر باعث افزایش احتمال استخدام مجدد می شود، ولی در بالاترین سطوح، رابطه منفی می شود. با استفاده از داده های میکرواقتصادی مربوط به کارگران بیکار، گفته می شود افرادی بیکاری که 13-14 ساعت آموزش داشته اند، بالاترین احتمال استخدام مجدد را دارند.

 

 

تحصیلات تکمیلی و تحصیلات کم: شواهد مربوط به پرتغال

چکیده- با استفاده از مجموعه داده های منحصربفرد کارکنان پرتغالی، سعی در بکارگیری شواهد تجربی بیشترریال جهت بحث درباره وجود یا عدم وجود اختلاف بین موفقیت تحصیلی کارکنان و الزامات مهارتی کارکنان با تاثیر بر توابع درآمد و بازده تحصیلی داریم. معلوم است که سودها براساس موفقیت آموزشی کارکنان تعیین نمی شوند. تعیین سطح کارکنان در شغل ویژه، نقش خاصی در تعیین دستمزد بازی می کند. بنابراین، برآورد تاثیر آموزش بر سود، با استفاده از مدل سود سرمایه استاندارد انسانی به نتایج گمراه کننده ای منجر می شود، چون برآورد سود ناشی از آموزش بیشتر جهت اجرای شغل، کمتر از برآورد مربوط به آموزش مورد نیاز است.

 

 

بهترین سرمایه گذاریهای پنسیلوانیا:

مزایای اجتماعی و اقتصادی آموزش عمومی

چکیده- آموزش عمومی، سرمایه گذاری ارزشمندی برای دولت محلی بوده و مزایای اقتصادی و اجتماعی فراوان دارد. تحقیقات نشان می دهند افرادی که فارغ التحصیل شده اند و به آموزش با کیفیت در مدارس ابتدایی و دبیرستان دسترسی دارند، استخدام سودمندی کسب کرده، خانواده پایداری داشته و شهروندان فعالی می باشند. همچنین احتمال مشارکت آنها در جرایم کم بوده، نیاز به مراقبت بهداشت عمومی کمتری داشته و در برنامه های رفاهی ثبت نام نمی کنند. آموزش خوب، مزایای عمده ای برای افراد دارد، چون مزایای شخصی در جامعه متراکم تر شده، و به مزایای اقتصادی و اجتماعی گسترده منجر می شوند. سرمایه گذاری در زمینه آموزش عمومی، برای کشور مقرون به صرفه تر از پرداخت برای پیامدهای اجتماعی و اقتصادی مدارس با کیفیت کم و کم بودجه می باشد.

 

 

اقتصاد آموزش: برنامه تحقیقی

چکیده- مقاله، طبقه بندی سیستماتیکی از زمینه های تحقیقی در اقتصاد آموزش و تعدادی موضوع کلیدی ارائه می دهد که به موضوعات تحقیقی بیشتر در آینده منجر می گردد. تاکید، بر ثبت هزینه های واحد آموزشی در سطوح مختلف آموزشی و انواع دوره های آموزشی، همراه با پیامدهای یادگیری و سود آموزشی می باشد. شواهد مربوط به هزینه ها و مزایا از دیدگاه اجتماعی و خصوصی به ارزیابی بازده و سود سیستم آموزشی منجر می شود. در بین موضوعات تحقیقی، باید به فرضیه غربالگری، ارزیابی عوامل خارجی آموزش و کیفیت مدرسه تاکید بیشتر داشت.

 

 

اقتصاد و سیاست اشتراک هزینه در آموزش عالی: دیدگاه های مقایسه ای

چکیده- اشتراک هزینه یا انتقال حداقل بخشی از هزینه های آموزش عالی از دولت (پرداخت کننده گان مالیات) به والدین و دانشجویان، روند جهانی است که در مقدمه هزینه تحصیلی، هزینه مسکن و غذای کاربران و کاهش کمک هزینه تحصیلی دانشجویان بیان شده است. این پدیده حتی در اروپا دیده شده است که آخرین شکل آموزش عالی آزاد می باشد؛ همچنین در کشورهایی دیده می شود که زمانی مارکسیست بودند و کشورهایی که برای حفظ ظاهر قانونی آموزش عالی آزاد روزنه های امیدی می یابند، ضمن اینکه برای بقاء مالی سازمانهای خود به درآمد آموزشی وابسته هستند. این مقاله به بررسی منطق اشتراک هزینه و همچنین مخالفت پیوسته ایدئولوژیکی، سیاسی و فنی با آن می پردازد، بویژه به هنگام مواجهه با ریسک بالا و تنوع ناگریز سود آموزش عالی از جمله برخی اشکال اشتراک هزینه در اکثریت کشورها.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی