سفارش ترجمه تخصصی مدیریت و حسابداری

سفارش ترجمه تخصصی مدیریت و حسابداری؛ دریافت مقاله آماده ترجمه شده؛ مقالات انگلیسی ISI معتبر و جدید

سفارش ترجمه تخصصی مدیریت و حسابداری

سفارش ترجمه تخصصی مدیریت و حسابداری؛ دریافت مقاله آماده ترجمه شده؛ مقالات انگلیسی ISI معتبر و جدید

در این وبلاگ، جدیدترین مطالب و مقالات مربوط به رشته مدیریت و حسابداری قرار داده خواهد شد

نمونه ترجمه هزینه های تحقیق و توسعه

پنجشنبه, ۲ آذر ۱۴۰۲، ۰۷:۲۹ ب.ظ

 

تصویر1. واژه نامه سهامداران قبل از IPO، overhang (فشار) و lockup (حبس)

 

تصویر2. چارچوب مفهومی

4. طراحی تجربی و نتایج

1.4 تاثیر فشار IPO (عرضه اولیه سهام) بر شدت بازاریابی بعد از IPO

برای آزمون فرضیه 1 درباره رابطه بین فشار IPO و شدت بازاریابی بعد از IPO، از مشخصات زیر پیروی می کنیم.

که در آن تاکید ما بر β1، ضریب فشار سهم IPO می باشد و ما انتظار β1 مثبت و معنی دار داریم. متغیرهای کنترل شامل مشخصات IPO کلیدی و مشخصات شرکت می باشند که بر استراتژیهای رشد بعد از IPO تاثیر دارند.

جدول 3 نتایج تاثیر فشار IPO بر شدت بازاریابی بعد از IPO را نشان می دهد. رگرسیون هر پنج سال بعد از IPO برآورد شده اند. یافته ها نشان می دهند که فشار IPO با شدت بازاریابی بعد از IPO در سال اول (p<.05)، سال دوم (p<.05) و (p<.05) سال سوم رابطه مثبت و معنی داری دارد. بزرگی و سطح معنی داری فشار، به خاطر این حقیقت کاهش می یابد که سهامداران قبل از IPO می توانند به محض انقضاء دوره حبس، سرمایه خود را به نقدینگی تبدیل کنند که معمولا بیش از سه سال نیست.

ثبت سفارش ترجمه تخصصی

 

رابطه بین فشار و شدت بازاریابی از نظر اقتصادی نیز معنی دار است. بویژه برای شرکت IPO نمونه، افزایش فشار به اندازه یک انحراف معیار استاندارد، با 2.32 میلیون دلار، 2.53 دلار و 1.92 دلار صرف شده برای بازاریابی در سه سال پس از IPO ارتباط دارد (برحسب دلار 2010).

در نهایت، مربع R مدل برای سال اول بعد از IPO 0.759 می باشد و برای سال دوم و سوم به ترتیب به 0.646 و 0.515 افت می کند. این نشان می دهد که با رشد شرکت نسبت به زمان تاسیس خود، ساختار IPO بطور کلی قدرت خود در پیش بینی سیاست های شرکت برای آینده را از دست خواهد داد. در بین متغیرهای کنترل، ضریب معنی دار و مثبت شدت بازاریابی قبل از IPO، پیوستگی هزینه های بازاریابی قبل و بعد از IPO و اهمیت کنترل شدت بازاریابی قبل از IPO را نشان می دهد. در نتایج ارائه شده، مشاهده می کنیم که این پیوستگی از نظر بزرگی با فشار بالا، بسیار قوی بوده و نشان می دهد که سهامداران بانفوذ، دارای سهام انباشته بالا برای حفظ سطوح قبلی سرمایه گذاری در بازاریابی بعد از IPO انگیزه بالا دارند.

خلاصه اینکه، فرضیه 1 مورد تایید است و شرکتهایی با سهام انباشته بالا توسط سهامداران قبل از IPO (فشار IPO بالا)، بمدت سه سال بعد از IPO شدت بازاریابی بالاتری نشان خواهند داد. بعد از آن، اثر کاهش می یابد.

اثرات کاهش یافته بعد از سه سال اول در تصویر 4 ارائه شده اند که در آن نمونه های بالا و پایین  میانه نمونه Overhang را تقسیم می کنیم. ما دریافتیم که شدت بازاریابی بعد از IPO، شکل U معکوس، سازگار با این حقیقت را نشان می دهد که سهامداران قبل از IPO و به هنگام انقضاء دوره حبس،سهم خود را به نقدینگی تبدیل می کنند. زمانیکه این سهامداران خارج شدند، دیگر انگیزه یا قدرت تاثیر بر تصمیمات شرکت را ندارند.

سپس دو زیرنمونه تشکیل می دهیم- رستوران و هتل و مشخصات مشابهی در این زیرنمونه ها اعمال می کنیم. ما دریافتیم که Overhang با شدت بازاریابی بعد از IPO هر دو زیرنمونه رابطه مثبت و معنی داری دارد. اگرچه ضریب Overhang زیرنمونه هتل از نظر بزرگی زیاد می باشد، ما تفاوت معنی داری از نظر آماری برای Overhang بین این دو زیرنمونه نمی یابیم (آزمون برابری ضرایب رگرسیون قادر به رد فرضیه صفر نیست). ما دریافتیم که ضریب underpricing (قیمت پایین) فقط در زیرنمونه رستوران معنی دار و مثبت است. همسو با بحث لو (2008) مبنی بر اینکه قیمت پایین می تواند سطح عدم تقارن اطلاعات را منعکس سازد و هزینه های بازاریابی به حل این مسئله کمک کنند، ارتباط مثبت و معنی دار بین قیمت پایین و شدت بازاریابی بعد از IPO نشان می دهد که شرکتهای IPO رستوران از سیاست های بعد از IPO برای حل عدم تقارن اطلاعاتی استفاده می کنند. (جدول 4).

جدول 1. متغیرها، مجموعه داده ها و منطق

متغیرها

تعریف

هدف

مجموعه داده

اثار موید

شدت بازاریابی

100x (فروش، هزینه های کلی و اداری- هزینه های تحقیق و توسعه (R&D))/ کل دارایی که شامل هزینه های ارتباطات، جستجوی بازار و دیگر تلاشهای بازاریابی است

متغیر وابسته

COMPUSTAT

میزیک و یاکوبسون (2007)

لو (2008)

شدت تبلیغات

100x (هزینه های تبلیغات (XAD)/ کل دارایی

متغیر وابسته

COMPUSTAT

میزیک و یاکوبسون (2007)؛

لو (2008)

Overhang (فشار)

100x (سهام انباشته توسط سهامداران قبل از IPO/ سهام پیشنهادی) که بعنوان انباشت سهام نیز نامیده می شود

متغیر مستقل اصلی

SDC Platinum

لوگران و ریتر (2004)؛ دولوین و جوردن (2008)

قیمت پایین

100x (قیمت پایانی روز معاملاتی اول- قیمت پیشنهادی IPO)/ قیمت پیشنهادی IPO

متغیر کنترل

SDC Platinum

لوگران و ریتر (2004)؛ لیو و ریتر (2011)

رشد فروش

100x (فروش- فروش تاخیری)/ فروش تاخیری در سال اول بعد از IPO

متغیر کنترل

COMPUSTAT

مالش و اگراوال (2015)

شدت بازاریابی قبل از IPO

شدت بازاریابی شرکت IPO قبل از عمومی سازی

متغیر کنترل

COMPUSTAT

میزیک و یاکوبسون (2007)

لو (2008)

درآمد حاصل

درآمد IPO حاصل از توزیع اولیه/ دارایی کلی که در آن درآمد حاصل از IPO ناشی از توزیع اولیه مستقیما به شرکت ارسال می شود

متغیر کنترل

SDC Platinum

لوگران و ریتر (2004)؛ لیو و ریتر (2011)

درآمد ثانویه

درآمد IPO حاصل از توزیع ثانویه/ دارایی کلی، که در آن درآمد IPO حاصل از توزیع ثانویه توسط سهامداران قبل از IPO حفظ می شوند

متغیر کنترل

SDC Platinum

لوگران و ریتر (2004)؛ لیو و ریتر (2011)

تایید پرستیژ

ایا تایید براساس رده بندی کارتر و مانستر (1990) می باشد

متغیر کنترل

وب سایت جی ریتر

کارتر و مانستر (1990)

پوشش تحلیلگر

آیا تحلیلگران پس از IPO از شرکت IPO پیروی می کنند

متغیر کنترل

وب سایت جی ریتر

لوگران و ریتر (2004)؛ لیو و ریتر (2011)

پشتوانه سرمایه مخاطره آمیز

آیا شرکتهای IPO قبلا سرمایه گذاری مخاطره آمیز داشته اند

متغیر کنترل

SDC Platinum

لوگران و ریتر (2004)؛ لیو و ریتر (2011)

اندازه شرکت

کل دارایی شرکت IPO در سال اول بعد از IPO

متغیر کنترل

COMPUSTAT

لو (2008)

سن شرکت

سن شرکت IPO در زمان IPO

متغیر کنترل

وب سایت جی ریتر

لوگران و ریتر (2004)؛ لیو و ریتر (2011)

معیارارزیابی عدم نقدینگی Amihud

1000.000x، نسبت میانگین سود مطلق روزانه به حجم تجاری که در تحقیق امیهود (2002) پیشنهاد شده است

متغیر وابسته

CRSP

امیهود (2002)

گوینکو (2009)

نوسان سود صنایع

واریانس سود هفتگی فاما و فرنچ 49 شاخص صنعتی در طول سال

متغیر کنترل

CRSP

هوتون (2009)

لگاریتم (ارزش بازار سهام)

لگاریتم طبیعی ارزش بازار سهام در شروع سال مالی

متغیر کنترل

COMPUSTAT

هوتون (2009)

بازار به دفتر

نسبت ارزش بازاری سهام به ارزش دفتری سهام ارزیابی شده در شروع سال مالی

متغیر کنترل

COMPUSTAT

هوتون (2009)

مهار ارزش دفتری

ارزش دفتری تعهدات مقیاس گذاری شده توسط کل دارایی ارزیابی شده در شروع سال مالی. ROE سود سهام تعریف شده بصورت درآمد خالص تقسیم بر ارزش دفتری سهام می باشد

متغیر کنترل

COMPUSTAT

هوتون (2009)

نمونه IPOها صنعت گردشگری از سال 1980 تا 2010، از پایگاه داده جدید SDC استخراج شده اند.

جدول 2. آمار توصیفی

نمونه IPOهای صنعت گردشگری از 1980 تا 2010 از پایگاه داده جدید SDC استخراج شده است. داده ها و اصلاحات براساس شناسایی جی ریتر، GRSP، COMPUSTAT و مجموعه دستی می باشد. فیلترهای مشابه اثار IPO اعمال شده اند. ما مشاهداتی را حذف می کنیم که در آنها پیشنهاد تایید نشده است، مشارکت محدود است و ...

2.4 آیا هزینه های بازاریابی، نقدینگی بازار سهام را افزایش می دهد؟ تاثیر شدت بازاریابی بعد از IPO بر معیار ارزیابی نقدینگی Amihud

بحث ما درباره رابطه بین انباشت سهام IPO و هزینه بازاریابی بعد از IPO براساس این فرضیه است که هزینه های بازاریابی باعث افزایش نقدینگی بازار سهام می شود. فرضیه ما براساس آثار موجود درباره رابطه بین فعالیت بازاریابی و عدم تقارن اطلاعاتی (جوشی و هانسن 2008، کلر و لهمن 2006، لو 2008، لو و دونتو 2006، مک الیستر و همکارانش 2007، سریواستاوا 1998) و رابطه بین فعالیت بازاریابی و شفافیت بین سرمایه گذاران می باشد (گرولون 2004).

مشخصات زیر را برای فرضیه 2 برآورد می کنیم.

که در آن معیار ارزیابی عدم نقدینگی Amihud توسط امیهود (2002) جهت ارزیابی عدم نقدینگی بازار سهام معرفی شد. هرچه معیار ارزیابی عدم نقدینگی بالا باشد، نقدینگی سهام پایین خواهد بود. بنابراین، انتظار داریم که β1 منفی و معنی  دار باشد، اگر فرضیه 2 تایید شود. شدت بازاریابی بعد از IPO، جمع هزینه های بازاریابی در سال مالی بعد از IPO مقیاس گذاری شده توسط دارایی های کلی است.

جدول 5 نتایج تاثیر شدت بازاریابی بعد از IPO را بر معیار ارزیابی عدم نقدینگی در سه سال مالی بعد از IPO نشان می دهد. یافته ها نشان می دهند که شدت بازاریابی بعد از IPO باعث افزایش نقدینگی سهام شده و بنابراین فرضیه 2 تایید می شود.

3.4 آزمون استواری با استفاده از معیار ارزیابی جایگزین- شدت تبلیغات

اگرچه تحقیقات قبلی، معیار ارزیابی شدت بازاریابی هزینه های SG&A- هزینه های R&D مقیاس گذاری شده توسط کل دارایی ها را اتخاذ کردند، نظر ما این است که نقاط داوری ناشناس این معیار کامل نیستند و احتمالا سوگیری داشته باشد، چون شامل دیگر هزینه های غیربازاریابی است. بنابراین، در این بخش از معیار ارزیابی جایگزین تلاشهای بازاریابی استفاده می کنیم- شدت تبلیغات (هزینه های XAD مقیاس گذاری شده توسط کل داراییها) و نتایج را در جدول 6 گزارش می کنیم.

پانل A جدول 6، نتایج تاثیر فشار IPO بر شدت تبلیغات بعد از IPO را نشان می دهد. با استفاده از معیار ارزیابی جایگزین مبنی بر اینکه فشار IPO با شدت تبلیغات بعد از IPO رابطه مثبت و معنی داری در سطح معنی داری 10% دارد، نتایج همسویی یافتیم. پانل B نتایج تاثیر فشار IPO بر شدت تبلیغات را در زیرنمونه های رستوران و هتل نشان می دهد. ما نتایج مشابهی یافتیم مبنی بر اینکه شدت تبلیغات بعد از IPO با فشار رابطه مثبت و معنی داری دارد و اینکه کارمندان داخلی با انباشت مالکیت، انگیزه و تاثیر مثبت بر فعالیت تبلیغات بعد از IPO در هتل و رستوران دارند. در نهایت، پانل C نتایج تاثیر شدت تبلیغات بعد از IPO بر معیار ارزیابی عدم نقدینگی Amihud را نشان داده و ضریب معنی دار و منفی شدت تبلیغات، تاثیر افزایش نقدینگی هزینه های تبلیغات را بیان می دارد. این گفته همسو با گفته گرولن (2004) می باشد که نشان داد، شرکتهایی با هزینه تبلیغاتی بالا، سرمایه گذاران فردی و سازمانی زیادی جذب کرده و نقدینگی بازار ثانویه بهتری می دهد.

اخطار این است که سطح معنی داری و بزرگی ضرایب متغیرهای آزمون در آزمون استواری، کوچکتر از مشخصات با استفاده از معیار ارزیابی شدت بازاریابی اصلی  می باشد (لو 2008). دوتا و همکارانش (1999)، لو (2008) و میزیک و یاکوبسون (2007) نشان می دهند که خود تبلیغات، بسیاری از هزینه های بازاریابی همچون جستجوی بازار، تبلیغ تجاری، ارتباطات، و دیگر ابزار بازاریابی را حذف می کند. لو (2008) بیان می دارد که بدون توجه به هزینه های بازاریابی، تحلیل تجربی قدرت خود را از دست داده و قادر نخواهد بود اهمیت هزینه های بازاریابی در IPOها را نشان دهد.

یافته های ما برای حداقل سه دلیل معنی دار می باشند. اولا، در بین اولین گروه های بررسی نحوه تاثیر فرایند IPO و پیامدهای آن بر هزینه های بازاریابی بعد از IPO  شرکت قرار داریم. در سطح وسیع، محدوده نظری تحقیق ما، افزایش درک ساختار مالکیت IPO بر سرمایه گذاری بعد از IPO می باشد. تحقیق ما، معنی داری اماری و اقتصادی تاثیر فشار IPO بر هزینه های بازاریابی را نشان می دهد. بال اوغلو و آسنا (1999) بررسی صنایع گردشگری را به شش زمینه تقسیم می کند: 1. بازاریابی 2. امور مالی 3. اداره/ استراتژی 4. عملیات 5. جستجو و توسعه و 6. منابع انسانی.

 جدول 3. نتایج تاثیر فشار IPO بر شدت بازاریابی بعد از IPO

این جدول، نتایج تاثیر فشار IPO بر شدت بازاریابی بعد از IPO را در صنایع گردشگری نشان می دهد. فشار (Overhang100x (سهام انباشته سهامداران قبل از IPO/ سهام پیشنهادی) که بعنوان سهام انباشته نامیده می شود. شدت بازاریابی 100x( هزینه SGA- هزینه R&D)/ کل دارایی که شامل هزینه ارتباطات، جستجوی بازار، تبلیغات و دیگر تلاشهای بازاریابی می باشد. برای تعریف دیگر متغیرها به جدول 1 مراجعه کنید. نمونه IPOها صنعت گردشگری از 1980 تا 2010، از پایگاه داده جدید SDC استخراج شده است. فیلترهای مشترک موجود در اثار IPO (لوگران و ریتر (2004) و لیو و ریتر (2011) اعمال شده اند. ما مشاهداتی را که در آنها پیشنهاد تایید نشده است، حذف می کنیم. تورم را با متغیرهای دلار تنظیم می کنیم. رگرسیون شامل متغیرهای ساختگی و ثابتی است که گزارش نشده اند، همچنین شامل مقادیر p مبتنی بر خطاهای استاندارد می باشد. ***، ** و 1 در سطوح 1%، 5% و 10% معنی دار می باشند.

تصویر 4. شدت بازاریابی بعد از ipo تقسیم بر فشار. این تصویر شدت بازاریابی بعد از IPO تقسیم بر فشار بیش از میانه نمونه نسبت به فشار کمتر از میانه نمونه در صنایع گردشگری را نشان می دهد. فشار 100x (سهام انباشته سهامداران قبل از IPO/ سهام پیشنهادی) می باشد که بعنوان انباشت سهام نیز شناخته شده است. شدت بازاریابی 100x (هزینه های SGA- هزینه های R&D)/ کل دارایی می باشد که شامل هزینه های ارتباطات، جستجوی بازار، تبلیغات و دیگر تلاشهای بازاریابی می باشد. برای تعریف دیگر متغیرها به جدول 1 مراجعه کنید. نمونه IPOها صنعت گردشگری از 1980 تا 2010، از پایگاه داده جدید SDC استخراج شده است. فیلترهای مشترک موجود در اثار IPO (لوگران و ریتر (2004) و لیو و ریتر (2011) اعمال شده اند. ما مشاهداتی را که در آنها پیشنهاد تایید نشده است، حذف می کنیم. تورم را با متغیرهای دلار تنظیم می کنیم.

جدول 4. نتایج تاثیر فشار IPO بر هزینه های بازاریابی بعد از IPO: با استفاده از ریزنمونه های رستوران و هتل ها.

این جدول، نتایج تاثیر فشار IPO بر شدت بازاریابی بعد از IPO را در سال اول بعد از IPO صنایع گردشگری با استفاده از زیرنمونه رستوران و هتل نشان می دهد. هماند تحقیق قبلی (بورگسی و همکارانش 2015، کانینا 1996، کانینا 2008)، از اسناد SIC برای شناسایی رستوران و هتل و موتل استفاده می کنیم. فشار 100x (سهام انباشته سهامداران قبل از IPO/ سهام پیشنهادی) که بعنوان سهام انباشته نامیده می شود. شدت بازاریابی 100x( هزینه SGA- هزینه R&D)/ کل دارایی که شامل هزینه ارتباطات، جستجوی بازار، تبلیغات و دیگر تلاشهای بازاریابی می باشد. برای تعریف دیگر متغیرها به جدول 1 مراجعه کنید. نمونه IPOها صنعت گردشگری از 1980 تا 2010، از پایگاه داده جدید SDC استخراج شده است. فیلترهای مشترک موجود در اثار IPO (لوگران و ریتر (2004) و لیو و ریتر (2011) اعمال شده اند. ما مشاهداتی را که در آنها پیشنهاد تایید نشده است، حذف می کنیم. تورم را با متغیرهای دلار تنظیم می کنیم. رگرسیون شامل متغیرهای ساختگی و ثابتی است که گزارش نشده اند، همچنین شامل مقادیر p مبتنی بر خطاهای استاندارد می باشد. ***، ** و 1 در سطوح 1%، 5% و 10% معنی دار می باشند.

جدول 5. آیا هزینه های بازاریابی باعث افزایش نقدینگی بازار سهام می شوند؟ نتایج تاثیر هزینه های بازاریابی بعد از IPO بر معیار ارزیابی نقدینگی Amihud

این جدول، نتایج تاثیر فشار IPO بر شدت بازاریابی بعد از IPO را در سال مالی بعد از IPO صنایع گردشگری نشان می دهد. شدت بازاریابی بعد از IPO، مجموع هزینه های بازاریابی در سه سال مالی بعد از IPO مقیاس گذاریش ده توسط دارایی های کلی می باشد که هزینه ارتباطات، جستجوی بازار، تبلیغات و دیگر تلاشهای بازاریابی را نشان می دهد. معیار ارزیابی عدم نقدینگی Amihud،1000.000x می باشد. نسبت میانگین سود مطلق روزانه به حجم معامله که توسط امیهوود (2002) پیشنهاد شده است، از مفهوم نقدینگی کیلیز (1985) و معیار ارزیابی سیلبر (2002) پیروی می کند. برای تعریف دیگر متغیرها به جدول 1 مراجعه کنید. نمونه IPOها صنعت گردشگری از 1980 تا 2010، از پایگاه داده جدید SDC استخراج شده است. فیلترهای مشترک موجود در اثار IPO (لوگران و ریتر (2004) و لیو و ریتر (2011) اعمال شده اند. ما مشاهداتی را که در آنها پیشنهاد تایید نشده است، حذف می کنیم. تورم را با متغیرهای دلار تنظیم می کنیم. رگرسیون شامل متغیرهای ساختگی و ثابتی است که گزارش نشده اند، همچنین شامل مقادیر p مبتنی بر خطاهای استاندارد می باشد. ***، ** و 1 در سطوح 1%، 5% و 10% معنی دار می باشند.

جدول 6. آزمون استواری با معیار ارزیابی جایگزین هزینه های بازاریابی: با استفاده از شدت تبلیغات

پانل A نتایج تاثیر فشار IPO بر شدت تبلیغات بعد از IPO را نشان می دهد. پانل B نتایج تاثیر فشار IPO بر شدت تبلیغات را در زیرنمونه های رستوران و هتل نشان می دهد. پانل C نتایج تاثیر شدت تبلیغات بعد از IPO بر معیار ارزیابی عدم نقدینگی Amihud را نشان می دهد. فشار 100x (سهام انباشته سهامداران قبل از IPO/ سهام پیشنهادی) که بعنوان سهام انباشته نامیده می شود. شدت تبلیغات، 100x هزینه های XAD/ کل دارایی می باشد. برای تعریف دیگر متغیرها به جدول 1 مراجعه کنید. نمونه IPOها صنعت گردشگری از 1980 تا 2010، از پایگاه داده جدید SDC استخراج شده است. فیلترهای مشترک موجود در اثار IPO (لوگران و ریتر (2004) و لیو و ریتر (2011) اعمال شده اند. ما مشاهداتی را که در آنها پیشنهاد تایید نشده است، حذف می کنیم. تورم را با متغیرهای دلار تنظیم می کنیم. رگرسیون شامل متغیرهای ساختگی و ثابتی است که گزارش نشده اند، همچنین شامل مقادیر p مبتنی بر خطاهای استاندارد می باشد. ***، ** و 1 در سطوح 1%، 5% و 10% معنی دار می باشند.

تحقیقات روز افزون مربوط به شرکتهای صنعتی و نیاز به اکتشاف ارتباط شرکتهای گردشگری بین دو زمینه اول بازاریابی و امور مالی- عامل انگیزنده مهمی برای تمرکز بر صنایع ویژه می باشند.

دوما، با توجه به اینکه کارمندان داخلی شرکت به محض انقضاء دوره حبس، سهام خود را به نقدینگی تبدیل می کنند، یافته های ما روشی برای کاهش تاثیر قیمت منفی خروج کارمندان به شرکتها ارائه می دهند. افزایش 40 درصدی در میانگین حجم تجاری به هنگام انقضاء دوره حبس، ضرورت آمادگی شرکتهای جوان برای تاثیر قیمت منفی اینده را نشان می دهد.

در نهایت، شرکتهای گردشگری هزینه های قابل توجهی برای بازاریابی بعد از IPO صرف می کنند. درک نیروی محرک استراتژیهای بازاریابی شرکتها مهم است. علاوه بر بهره گرفتن از فرصتهای رشد، تسهیل در تبدیل سهام به نقدینگی سهامداران قبل از IPO، می تواند توضیح جزئی باشد.

محدودیت این تحقیق دو مورد است. براساس بحث قبلی، اگرچه مطالعات قبلی (دوتا و همکارانش 1999، کورت و هولاند 2013، لو 2008، ما 2017، میزیک و یاکوبسون 2007) هزینه های SG&A و S&D را بعنوان معیار ارزیابی هزینه های بازاریابی اتخاذ کرده اند، ما هشدار می دهیم که این معیار می تواند سوگیری داشته باشد و شامل هزینه های غیربازاریابی باشد (سربار اداری و هزینه های قانونی). با این حال، طبق گفته کورت و هولاند (2013)، Compsutat همچون یکی از پایگاه های داده جامع بریا داده های مالی عمل کرده و داده هایی درباره هزینه های بازاریابی برای شرکتهای گردشگری ارائه می دهد (کورت 2013).

محدودیت دوم و زمینه تحقیق در آینده، این است که طیف کامل مسائل نمایندگی و مکانیسم های مرتبط با هزینه های بازاریابی بعد از IPO را وارد نمی کنیم. برای مثال، از هزینه های بازاریابی همانند سرمایه گذاری برای تحقیق و توسعه می توان برای دستکاری در درآمد استفاده کرد (همچون هارفرد و لی 2007، جانسن و روباک 1983). بنابراین، برنامه تحقیق اینده باید به بررسی طیف وسیعی از دیگر جنبه های سرمایه گذاری بازاریابی بپردازد.

پیوست A. صادرکننده نماینده گردشگری، تاریخ صدور، قیمت پیشنهادی، قیمت پایین سالانه

این پیوست صادرکننده نماینده گردشگری، تاریخ صدور، قیمت پیشنهادی، قیمت پایین سالانه را برای صنعت گردشگری نشان می دهد. صادرکننده نماینده گردشگری براساس اندازه پیشنهاد و داده های موجود انتخاب می شود. نمونه IPOهای گردشگری از 1980 تا 2010، از پایگاه داده SDC استخراج شده اند. فیلترهای مشترک موجود در اثار IPO (لوگران و ریتر (2004) و لیو و ریتر (2011) اعمال شده اند. ما مشاهداتی را که در آنها پیشنهاد تایید نشده است، حذف می کنیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی