سفارش ترجمه تخصصی مدیریت و حسابداری

سفارش ترجمه تخصصی مدیریت و حسابداری؛ دریافت مقاله آماده ترجمه شده؛ مقالات انگلیسی ISI معتبر و جدید

سفارش ترجمه تخصصی مدیریت و حسابداری

سفارش ترجمه تخصصی مدیریت و حسابداری؛ دریافت مقاله آماده ترجمه شده؛ مقالات انگلیسی ISI معتبر و جدید

در این وبلاگ، جدیدترین مطالب و مقالات مربوط به رشته مدیریت و حسابداری قرار داده خواهد شد

سال 2009 شاهد ادامه وخامت بازارهای مسکن و اعتبار، نرخ بالای بیکاری و رژیم اعتباری سخت بود. بسیاری از بانک ها دچار مشکل هستند و بسیاری از آنها از جمله گروه کونوال نشنال و گروه مالی گارانتی اخیراً شکست خورده اند. گارانتی(Guaranty) مانند بسیاری از بانک های امروزی، بیش از 3 میلیارد دلار اوراق بهادار داشت که با رهن با نرخ متغیر حمایت می شد. قبل از اینکه مقامات فدرال این بانک را در آگوست 2009 توقیف کنند، نرخ های بدهی پرداخت نشده به  دارایی های آنها تا 40 درصد افزایش یافت. امروزه بسیاری از صاحبان خانه نمی توانند وام مسکن را پرداخت کنند. ارزش خانه ها به کمتر از مقدار وام گرفته شده افت کرده و مشکلات زیادی را برای همه به وجود آورده است.

سفارش ترجمه تخصصی مدیریت

 

این محیطی است که بانک ولز فارگو و رقبای آن در صنایع خدمات مالی در نگاه به آینده با آن روبرو هستند.

تاریخچه

ولز فارگو نامی مشهور در فرهنگ عامه غرب قدیمی آمریکا است که به دوران کالسکه‌نشینی برمی‌گردد. ولز فارگو، نتیجه بیش از 200 ادغام می باشد که از جمله این ادغام ها می توان واکوویا را نام برد که اخیراً رخ داده است. اکثریت قریب به اتفاق این ادغام ها، به جز واکوویا، مرتبط به مؤسسات مالی در بخش غربی دور ایالات متحده بودند. ادغام مهم در سال 1998 بوقوع پیوست، زمانی که ولز فارگو در سانفرانسیسکو مستقر بود، شرکت نور وست را در یک مبادله سهام خریداری کرد و ارزش ولز فارگو به 34 میلیارد دلار رسید. نتیجه، استقرار یک بانک در سانفرانسیسکو دارای شعبه در 21 ایالت غرب و غرب میانه، 191 میلیارد دلار دارایی ترکیبی و تقریباً 6000 مرکز خدمات در سراسر جهان بود. از آنجایی که نوروست بزرگترین شرکت وام مسکن کشور بود، بانک جدید به یک نیروی اصلی در آن بازار تبدیل شد. همچنین در کانادا، کارائیب، آمریکای لاتین و سایر کشورها حضور داشت.

تا پایان سال 2008، ولز فارگو شهرت بسیار خوبی به دست آورد و به طور گسترده به عنوان یک پیشرو در صنعت شناخته شد. آمار زیر به وضوح بر اساس منابع صنعتی و آمار دولتی، اندازه و قدرت آن را نشان می دهد:

  • رتبه چهل و یکم از نظر درآمد در بین تمام شرکت های ایالات متحده طبق رتبه بندی فورچون
  • هفدهمین شرکت پر سود در ایالات متحده
  • سی و سومین کارفرمای بزرگ در ایالات متحده
  • هجدهمین شرکت معتبر جهان در رتبه بندی بارونز
  • رتبه اعتباری درجه «Aaa» توسط مودیز
  • تنها بانک استاندارد اند پورز «AAA» در ایالات متحده.
  • توسط شرکت حقوقی دایورسیتی در میان 50 شرکت برتر رتبه بندی شده
  • بانکدار خرد سال از نظر یو اس بنکر
  • وام دهنده درجه یک املاک تجاری [تعداد معاملات]
  • هجدهمین برند با ارزش جهان بر اساس فایننشال تایمز

 

 

 

 

مثال 1. نمودار سازمانی ولز فارگو

 

 

منبع: www.wellsfargo.com

مسائل داخلی

چشم انداز و اخلاق

«محصول ما: خدمات. ارزش افزوده ما: مشاوره مالی. مزیت رقابتی ما: مردم ما».

ولز فارگو از طریق بیش از 6000 فروشگاه، اینترنت و سایر کانال های توزیع در سراسر آمریکای شمالی و سایر نقاط بین المللی به بیش از 25 میلیون مشتری، خدمات بانکی، بیمه، سرمایه گذاری، وام مسکن و خدمات مالی مصرف کننده ارائه می دهد. بیانیه این شرکت می‌گوید: «دفتر مرکزی ما در سانفرانسیسکو قرار دارد، اما غیرمتمرکز هستیم، بنابراین هر فروشگاه محلی ولز فارگو یک دفتر مرکزی برای برآورده کردن نیازهای مالی مشتریان و کمک به موفقیت مالی آنها به شمار می آید».

ولز فارگو در تلاش است تا در هر یک از بازارهای خود، ارائه دهنده خدمات مالی درجه یک باشد. همانطور که در زیر مشاهده می شود، در ایالات متحده گام های بلندی در این جهت برداشته است:

  • وام دهنده درجه یک کسب و کار کوچک
  • وام دهنده درجه یک کشاورزی
  • ناشر درجه دو کارت نقدی
  • وام دهنده درجه دو دارایی خانگی اولیه
  • ارائه دهنده درجه سه صندوق های مشترک در میان بانک های ایالات متحده

مثال 2. موقعیت های مکانی ولز فارگو/واچوویا در ایالات متحده

 

منبع: ارائه نتایج مالی 4Q2008 ولز فارگو

ریچارد ام. کوواچویچ، رئیس و مدیر عامل ولز فارگو، چشم انداز بانک را به طور مفصل مورد بحث قرار می دهد. وی می گوید: «این یک وظیفه نیست. این یک سفر است. هر سفری مقصدی دارد. برای رسیدن به آن مقصد، به یک چشم انداز نیاز دارید. چشم انداز ما جاه طلبی است».

کوواچویچ در ادامه می گوید: «ما یک شرکت بزرگ هستیم. ما به رشد خود ادامه خواهیم داد - نه برای بزرگتر شدن بلکه برای دستیابی به نتیجه بهتر..... صرف نظر از اینکه چقدر بزرگ هستیم و چه مقدار قلمرو را پوشش می دهیم، تیم ما دارای ارزش های خاصی است که ما را در هر کجا که هستیم و هر کاری که انجام می دهیم، کنار هم نگه می دارد».

سفارش ترجمه تخصصی مدیریت

ولز فارگو تأکید قابل توجهی بر فرهنگ و تصویر خود دارد، این امر را می توان در ارزش‌های زیر مشاهده نمود:

  • شناخته شده توسط اعضای تیم خود ما. «ما به عنوان شرکتی شناخته می‌شویم که به باور مردم دارای مزیت رقابتی، مکانی عالی برای کار، کارفرمای منتخب می باشد و شرکتی هستیم که واقعاً به مردم اهمیت می‌دهد، ارزشی که نیروی کار متنوع می‌تواند به ارمغان می‌آورد را می دانیم و این امر ما را تشویق به نوآوری می‌کند: روش های جدید و بهتر برای خدمت به مشتریان».
  • شناخته شده توسط مشتریان ما. «ما می خواهیم به دلیل خدمات برجسته و مشاوره مالی صحیح، برآورده کردن تمام نیازهای مالی آنها و کمک به آنها برای موفقیت مالی مان، توسط مشتریان خود به عنوان یک شریک مالی شناخته شویم. مشتریان خارجی و داخلی ما دوستان ما هستند. آنها در نقطه مرکزی هر کاری که ما انجام می دهیم، قرار دارند».
  • شناخته شده توسط جوامع ما. «ما به عنوان شرکت خدمات مالی برتر در هر یک از بازارهایمان در نظر گرفته می‌شویم. ما پیشرفت اقتصادی را برای همه افراد جوامع خود از جمله آنهایی که هنوز قادر به خودکفایی اقتصادی نیستند و هنوز از شکوفایی کامل در ایالت فوق العاده ما سهم نبرده اند، ترویج خواهیم داد. ما به عنوان یک رهبر فعال اجتماعی در توسعه اقتصادی، خدماتی که خودکفایی اقتصادی، آموزش، خدمات اجتماعی و هنر را ارتقا می‌دهند، شناخته می‌شویم».
  • شناخته شده توسط سهامداران ما. «ما به عنوان یک سرمایه گذار بزرگ شناخته خواهیم شد. ما نه تنها در میان بهترین های صنعت خدمات مالی، بلکه در بین کل فُرچون ۵۰۰ دارای نتایج مالی عالی خواهیم بود. امروزه، ما تنها بانک در ایالات متحده هستیم که رتبه اعتباری مودیز «Aaa» را کسب نموده است [بالاترین رتبه را رتبه بندی ممکن دارد].

همچنین ولز فارگو معتقد است که هم رقابت مؤثر و هم رقابت اخلاقی، در خط مقدم اهداف بلندمدت این شرکت قرار دارند. ولز فارگو از همه اعضای تیم خود (کارکنان) انتظار دارد که به بالاترین استانداردهای اخلاقی و رفتار تجاری با مشتریان، اعضای تیم، سهامداران و جوامعی که به آنها خدمات ارئه می‌دهند، پایبند باشند و در عین حال از همه قوانین، احکام و مقررات قابل اجرای آن کسب و کار پیروی ‌کنند. هدف آن ترویج محیطی است که در آن رفتار اخلاقی به خوبی به عنوان یک اولویت شناخته شده و در سراسر سازمان اعمال شود. بیانیه زیر توسط ریچارد کوواچویچ، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیان شده، این تاکید را خلاصه می کند: «صداقت یک متاع نیست. کمیاب ترین و با ارزش ترین ویژگی شخصی است. هسته اصلی شهرت یک فرد و -یک شرکت- است».

عملکرد اخیر

ولز فارگو یک مبتکر پیشرو در استفاده از اینترنت بوده و در استفاده از تجارت الکترونیک در صنعت مالی پیشتاز است. ولز فارگو خوش‌شانس بوده است که از بیشتر آشفتگی‌های بازار کم اعتبار و رکود اعتباری جانبی آن پرهیز کرده است. مدیریت ارشد در پی دنبال نکردن مسیر آسان، از خود تیز هوشی نشان داده است و برای تصاحب هر چه بیشتر تجارت وام مسکن و بانکداری در منطقه جغرافیایی خود به جلو حرکت کرده است. ولز فارگو یک چشم انداز دارد (که قبلاً ذکر شد) و استراتژی های آن مکمل این چشم انداز است.

در پایان سال 2008، ولز فارگو به عنوان بزرگترین موسسه مالی که دفتر مرکزی آن در غرب ایالات متحده بود، در موقعیتی حسادت انگیز قرار داشت. از سال 1995، زمانی که به ازای هر سهم 0.0525 دلار پرداخت شد، رکورد شکست ناپذیری در پرداخت سودهای فزاینده به دست آورد. در سال 2008، سود سهام به 0.34 دلار برای هر سهم افزایش یافت. ترازنامه قوی و توانایی هدایت چالش هایی که بسیاری از رقبای بزرگ‌ترش دچار آن شده بودند، به ولز فارگو این امکان را داد تا در سال 2009 نیروی قوی‌تری در صنعت بانکداری بدست آورد. این لحظه مهمی در تاریخ است، زیرا آینده خود را در نظر می‌گیرد. اطلاعات زیر اطلاعات تکمیلی در مورد زمان حال را ارائه می دهد:

ادغام واکوویا

در پاییز 2008، ولز فارگو تصمیم گرفت بانک واکوویا را خریداری کند. واکوویا که مرکز آن در شارلوت، کارولینای شمالی قرار دارد، یک بانک رو به رشد در ساحل شرقی بوده که در دهه گذشته با با شتاب زیاد رو به رشد بوده است. چند سال قبل، از زمان ادغام واکوویا با بانک فرست یونیون، به نظر می رسید که واکوویا موقعیت بسیار خوبی برای برداشتن گام بعدی برای رقابت با بانک هایی مانند بَنک آو اَمِریکا، سیتی‌گروپ، مریل لینچ و حتی مورگان استنلی داشته باشد. با این حال، همه چیز در مورد واکوویا خوب پیش نرفت و این بانک مشکلات وام مسکن خود را داشت. همچنین در تبادل های افول اعتباربیش از حد متعهد شد، همین مسئله بِر استِرنز، مریل لینچ و لیمن برادرز را نابود کرد.

ولز فارگو موافقت کرد که تقریباً 2.2 میلیارد سهام واکوویا را به قیمت هر سهم 7 دلار خریداری کند. همچنین اعلام کرد که 20 میلیارد دلار سهام جدید برای پرداخت تراکنش مالی منتشر خواهد کرد. ولز فارگو در حال خرید یک سیستم بانکی گسترده، خاص قوی در شرق بود، اما با دارایی سهامی بزرگ از وام‌های درجه دوم مواجه شد. بنابراین، اگرچه فشار نزولی مداوم بر قیمت مسکن وجود خواهد داشت، اما ممکن بود ارزش واکوویا کاهش یابد. مدیریت ولز فارگو فقط می‌توانست در مورد ضرر احتمالی حدسِ قریب به یقین بزند.

ولز فارگو و واکوویا از نظر ظاهری این را به عنوان یک اتحاد مصلحتی شگرف می‌دانستند که به یکی فرصت‌ و به دیگری بقا می داد. رابرت استیل، مدیرعامل واکوویا، اظهار داشت که این معامله به واکوویا این امکان را می دهد که بی کم و کاست بماند و ارزش شرکت ادغام شده را بدون حمایت دولت حفظ کند. ریچارد کوواچویچ، مدیرعامل ولز فارگو سریعاً اضافه کرد که «این توافقنامه در مقایسه با پیشنهاد قبلی [سیتی گروپ] که تنها ختم به عملیات بانکی شرکت می شد، ارزش برتری ارائه می‌کند و به این دلیل است که سهامداران واکوویا فرصت معناداری برای مشارکت در رشد خواهند داشت و به موفقیت ترکیبی واکوویا-ولز فارگو دست خواهند یافت و این شرکت یکی از شرکت‌های بزرگ خدمات مالی در جهان خواهد بود. در ظاهر، چهارمین و پنجمین بانک های بزرگ از نظر دارایی بسیار مشابه به نظر می رسند. هر دوی آنها قدرت های منطقه ای بزرگ بودند که به نظر می رسید هرگز امیال و اهداف ملی نداشته اند. هر دو بر بانکداری مصرف کننده و اعطای وام به مشتریان بزرگ نهادی تأکید داشتند. هر دو بر روی بستری از فرهنگ فروش قوی و توجه به جزئیات در عملیات ساخته شدند.

مثال 3. صورت های سود و زیان ولز فارگو (همه اعداد به هزار)

پایان دوره

31-دسامبر-2008

31-دسامبر-2007

31-دسامبر-2006

کل درآمد

52,389,000 $

53,593,000 $

47,998,000 $

هزینه درآمد

4,521,000

8,152,000

7,174,000

سود ناخالص

47,868,000

45,441,000

40,824,000

هزینه های عملیاتی

 

 

 

تحقیق و توسعه

فروش عمومی و امور اداری

22,661,000

22,824,000

20,742,000

غیر مستمر

سایر موارد

16,716,000

4,939,000

2,223,000

مجموع هزینه های عملیاتی

درآمد یا زیان عملیاتی

8,491,000

17,678,000

17,859,000

درآمد حاصل از عملیات در حال اجراء

 

 

 

مجموع خالص درآمد/هزینه های دیگر

سود قبل از بهره و مالیات

8,491,000

17,678,000

17,859,000

هزینه سود

5,234,000

6,051,000

5,114,000

درآمد قبل از مالیات

3,257,000

11,627,000

12,745,000

هزینه مالیات بر درآمد

602,000

3,570,000

4,263,000

سهم اقلیت

درآمد خالص از عملیات در حال اجراء

2,655,000

8,057,000

8,482,000

رویدادهای غیر مستمر

عملیات متوقف شده

اقلام غیر مترقبه

تأثیر تغییرات حسابداری

سایر موارد

درآمد خالص

2,655,000

8,057,000

8,482,000

سهام ممتاز و سایر تراز ها

(286000)

 

 

درآمد خالص قابل اعمال برای سهام عادی

2,369,000 $

8,057,000 $

8,482,000 $

منبع: www.wellsfargo.com

مثال 4. ترازنامه ولز فارگو (همه اعداد به هزار)

پایان دوره

31-دسامبر-2008

31-دسامبر-2007

31-دسامبر-2006

بدهی ها

 

 

 

بدهی های جاری

 

 

 

حساب های پرداختنی

25,903,000

30,706,000

53,921,000

بدهی بلند مدت کوتاه/جاری

108,074,000

53,255,000

12,829,000

سایر بدهی های جاری

781,402,000

344,460,000

310,243,000

جمع

سفارش ترجمه تخصصی مدیریت

[1]. نویسندگان از الکس پروفیس، دستیار فارغ التحصیل دکتر دونالد کروکس در کالج واگنر، که کمک فوق العاده ای به این تحقیق و مطالعه موردی کرده، تشکر و قدردانی می نمایند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی